سایز متن   /

نخست وزیر ترکیه از ادامه عملیات نظامی ارتش ترکیه تا نابودی کامل پ.ک.ک خبر داد.
به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی بینالی ایلدریم گفت: پ.ک.ک به دلیل ضرباتی که در ماه‌های زمستان از سوی نیروهای امنیتی ترکیه متوجه آن شده، دیگر حتی نمی‌تواند سرش را بلند کند اما مبارزات ما علیه گروه‌های جدایی‌طلب تا ریشه‌کن شدن کامل آن‌ها ادامه خواهد یافت.

نخست وزیر ترکیه در باره عملیات نظامی ارتش ترکیه در خاک سوریه نیز اعلام کرد: تمام شهر الباب تحت کنترل نیروهای سپر فرات است اما تامین امنیت شهر تا حدودی طول می‌کشد و عملیات پاکسازی این شهر آغاز شده است.
در همین حال احمد حمو رئیس مجلس مردمی الباب وابسته به پ ک ک اعلام کرد نظامیان ترکیه هنوز وارد شهر الباب نشده اند و ارتش ترکیه در این منطقه قتل عام هایی انجام داده و ما شواهد و مدارک این اقدامات را جمع آوری کرده ایم و قصد داریم آنها را برای سازمان های حقوق بشری ارسال کنیم.
ترکیه با الحاق سه منطقه کردنشین جزیره، کوبانی و عفرین به یکدیگر و تشکیل کمربند کردی در مرزی سوریه با ترکیه به شدت مخالف است و برای سرکوب پ.ک.ک و بیرون راندن شبه نظامیان وابسته به پ.ک.ک از غرب رودخانه فرات و بویژه شهر منبج از تابستان گذشته عملیات موسوم به سپر فرات را آغاز کرده است. ارتش ترکیه قصد دارد پس از اشغال الباب بهسوی منبج پیشروی کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی