سایز متن   /

پ ک ک دو عضو خود را در اردوگاه آوارگان کرد ترکیه در مخمور واقع در شمال عراق را از طریق انفجار به قتل رسانده و به دستگاههای امنیتی اقلیم کردستان نیز اجازه تحقیق در این زمینه را نمی دهد. به گزارش کورد پاریز طبق گفته یک منبع که نخواست نامش فاش شود پ ک ک شامگاه ۱۳ فوریه ۲۰۱۷ یک عضو خود به نام علی حیدری با درجه فرماندهی و یک عضو دختر را منفجر کرده است .
همان منبع افزود: از آنجا که قتل این دو نفر همزمان با سالگرد دستگیری عبدالله اوجالان بوده است، گروه پ.ک.ک برای انحراف خانواده های دو مقتول و نیز فریب افکار عمومی اعلام کرده است این افراد به خاطر اوجالان خود را منفجر کرده اند.
این منبع گفت: علی حیدری اهل مناطق کردنشین ایران و دختر نیز اهل کردستان ترکیه بودند که با هم روابط عاطفی برقرار کرده و از آنجا که هرگونه رابطه عاشقانه ، ازدواج و تشکیل خانواده در درون تشکیلات پ.ک.ک ممنوع است، این دو نفر در راه فرار به شهر اربیل از سوی پ ک ک دستگیر و سپس به قتل رسیدند.
رزگار مصطفی فرماندار مخمور اعلام کرد در حال جمع آوری جزئیات این مسئله هستیم اما پ ک ک اجازه نمی دهد. وی گفت: روز بعد نیز یک نفر دیگر در مخمور به طرز مرموزی به قتل رسیده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی