سایز متن   /

برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بی تاوان:
افرادی همچون رمزی کارتال و زبیرآیدار مسئولیت قاچاق کوکائین و همکاری با شورشیان فارک کلمبیا را بر عهده دارند.

به گزارش انجمن بی تاوان ،اسناد و مدارک بسیاری مبنی بر اینکه پ ک ک و شاخه های تروریستی آن در زمینه ترانزیت و قاچاق مواد مخدر فعالیت می نمایند وجود دارد.

ترانزیت مواد مخدر از مهمترین منابع درآمدی پ ک ک بحساب می آید و شرکت های بسیاری در اروپا با پوشش های مختلف تجاری و بارزگانی به ترانزیت مواد مخدر مشغول هستند.

ماده مخدر کوکائین یکی از گران قیمت ترین و پر سودترین مواد مخدر در دنیا بوده که قاچاق این ماده در دست عده ای معدودی می باشد.

اخیر یکی از عناصر تسلیمی پژاک که در رده های بالای گروهک پژاک فعالیت می نمود، از همکاری پ ک ک با شورشیان FARC کلمبیا در ترانزیت ماده مخدر کوکائین پرده برداشت.

این عضوء تسلیمی پژاک در این خصوص گفت:شورشیان فارک و پ ک ک تبادل کوکائین و اسلحه نیز می کنند. افرادی همچون رمزی کارتال و زبیرآیدار مسئولیت قاچاق کوکائین و همکاری با شورشیان فارک کلمبیا را بر عهده دارند.

این عضوء تسلیمی پژاک همچنن گفت : قاچاق کوکائین و همکاری با شورشیان کلمبیا موردی کاملا سری در گروه بوده و حتی برخی از فرمانده هان بلند مرتبه با وجود اطلاع از این موضوع حتی حق ندارند در این مورد سخنی بر زبان بیاورند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی