سایز متن   /

سایت کرد زبان روداو در خبری اعلام نمود : خالد عزیزی از پست دبیر کلی جدایی طلبان کرد موسوم به حزب دمکرات کردستان ( حدک) که به جناح انشعابیون شناخته می شود، کناره گیری نموده است. بنا بر خبر روداو خالد عزیزی اظهار داشته است به دلیل جلوگیری از بروز شکاف و ایجاد اختلافات داخلی دلایل استعفای خود را اعلام نکرده اما همچنان به عنوان یکی از رهبران حزب به فعالیت خود در حزب دمکرات کردستان ادامه می دهد.

با اعلام خبر استعفای خالد عزیزی در حال حاضر مهمترین مسئله انتخاب دبیر کل این حزب جدایی طلب کرد است و در این باره نام چند گزینه مطرح است
– مصطفی مولودی: معاون دبیر کل کنونی
– آسو حسن زاده: عضو کمیته مرکزی
– مصطفی شلماشی: عضو دفتر سیاسی
جدایی طلبان کرد موسوم به حزب دمکرات کردستان که اختلافات جدی با شاخه اصلی این حزب به سرکردگی مصطفی هجری دارند اخیرا تحت حمایت های مالی عربستان سعودی قرار گرفته اند و اخبار تائید نشده که خبرنگار ” کوردپاریز ” گزارش کرده است حکایت از آن دارد که این استعفا پس از آن صورت گرفت که هیئتی از کنسولگری عربستان سعودی طی چند مرحله با خالد عزیزی و اعضای ارشد این گروه ملاقات داشته اند . به نظر می رسد عربستان سعودی با حمایت های مالی خود تلاش دارد تا مدیریت این احزاب را در دست گرفته و در جهت اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بندد .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی