سایز متن   /

جنازه دهیاری که از سوی پ.ک.ک ربوده شده بود در نزدیکی روستای آکشار در جنوب شرق ترکیه پیدا شد. خانواده صالح گوون، دهیار منطقه بولوکلو از توابع بتلیس که پ ک ک وی را ربود و پس از ۵۰ روز جنازه اش پیدا شد، علیه پ ک ک واکنش نشان داد. هازین گوون پسر صالح گوون اعلام کرد پدرش توسط اعضای پ ک ک تروریست ربوده شد و پس از ۵۰ روز جنازه اش پیدا شد و چنین ادامه داد: زمان ربودن وی حدود ساعت هشت و نیم بود که تعدادی تروریست به خانه ما آمدند.

وی خاطرنشان ساخت: آنها لباس شخصی به تن داشتند و پدرم را به بیرون بردند و گفتند با وی صحبت می کنیم و او را بر می گردانیم. اما دو روز زپیش شنیدیم که اعضای پ.ک.ک پدرم را به قتل رسانده اند. ما می خواهیم ترور ریشه کن شود چون مردم را قتل عام می کنند.

حمدالله آرواس از خویشاوندان دهیار مذکور نیز گفت: زمانی که گوون در دست پ.ک.ک گروگان بود تلاش هایی برای آزادی وی انجام دادیم اما پ.ک.ک به خواسته های ما پاسخی نداد. آرواس گفت: صالح گوون یکی از ریش سفیدان منطقه ما بود و مردم وی را دوست داشتند. خانواده ما این جنایت را نخواهد پذیرفت. وی به عنوان دهیار برای منطقه ما خیلی خدمت کرده بود و مردم وی را خوب می شناختند. صالح گوون از دولت، ملت و پرچم میهن خود ترکیه حمایت می کرد و جرمش نیز همین بود. ما تسلیم نمی شویم. اگر بهای آن را نیز بدهیم باز هم تسلیم نمی شویم.

عوامل پ ک ک روز ۲۶ ماه سپتامبر حدود ساعت ۸ صالح گوون دهیار روستای بولوکلو را ربودند و ۵۰ روز بعد جنازه وی در نزدیکی روستای آکشار پیدا شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی