سایز متن   /

یک کارشناس سیاسی و چهره برجسته کرد سوریه اعلام کرد به خاطر تهدیدهای گروه پ.ک.ک ۶۰ درصد از کردهای سوریه خانه های خود را رها کرده و در مناطق دیگری اسکان یافته اند. به گزارش کورد پاریز صلاح بدرالدین در گفتگو با سایت حزب دمکرات کردستان عراق گفت: اوضاع در مناطق کردنشین سوریه به شدت نامساعد است و شاخه پ.ک.ک در سوریه غیرنظامیان را می رباید و شکنجه می کند. به خاطر سیاست غلط پ.ک.ک نیز ۶۰ درصد مردم خانه های خود را ترک کرده و پناهنده شده اند.

بدرالدین افزود: شاخه پ ک ک در سوریه اموال کسانی را که مهاجرت کرده اند مصادره می کند و این گروه می خواهد با زور اسلحه همه چیز را تحمیل کند و درباره افراد مخالف و منتقد روش تهدید و ارعاب را در پیش گرفته است.
صلاح بدرالدین گفت: شاخه پ.ک.ک در سوریه، کردستان سوریه را غصب کرده و اجازه نمی دهد احزاب سیاسی تحت چتر انجمن ملی کرد سوریه موسوم به ENKS فعالیت کنند و تاکنون نیز ۵۰ درصد مسئولان سیاسی احزابی که زیر چتر ENKS بودند، از سوی نیروهای پ.ک.ک بازداشت شده و اکنون در زندان هستند.

همچنین محمود عثمان از سیاستمداران مشهور کردستان عراق اعلام کرد : شاخه پ.ک.ک در سوریه موسوم به پ.ی.د. بایستی سیاست غصب مال مردم را کنار بگذارد . محمود عثمان همچنین گفت: ایجاد یک نیروی نظامی و اداره یک منطقه بصورت خودسرانه، امکان پذیر نیست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی