سایز متن   /

اهالی شهر کوبانی و روستاهای آن گزارش می کنند اقدامات حزب اتحاد دموکراتیک مبنی بر ربودن کودکان و تبدیل آنها به افراد مسلح ادامه دارد و این حزب به تحصیل هیچ اهمیتی نمی دهد.
به گزارش کوردپاریز، فرهان محمد از فعالان سیاسی کورد در مناطق کورد نشین سوریه گفت؛ اعضای مسلح پ.ی.د که شاخه سوری پ ک ک می باشند و بسیاری از افراد آن را اعضای پ ک ک تشکیل می دهند، تعداد زیادی کودک ۱۳ ساله را ربوده و مغز آنها را با اصطلاحات ایدئولوژیک بزرگتر از توانایی شان پر می کند و تاکنون نیز دهها کودک در درگیری ها کشته شده اند. از طرف دیگر محمود علی معلم ابتدایی کورد اعلام کرد پ.ی.د. معلمان را ناچار می کند وارد فعالیت های سیاسی آنها شوند وی گفت : پ.ی.د. همانند بعثی ها رفتار می کند. وی از رهبری پ.ی.د خواست دست از ربودن بچه ها بردارد و سیاست را از مدارس دور کند.
گزارشهای مکرر نقض حقوق بشر و پدیده شوم سرباز کودک در میان تشکیلات پ ک ک در نقاط مختلفی که به نوعی درگیر مسئله پ ک ک می باشند موجب گردیده تا هشدارهای نهادهای حقوق بشری در این خصوص افزایش یافته ولیکن نگاه ابزاری قدرتهای بزرگ سبب شده تا پ ک ک و شاخه های آن در راستای اهداف نو استعماری این قدرتها مورد بهره کشی قرار گیرند و موارد متعدد نقض حقوق بشر نادیده گرفته شود.
تناقضات مکرر در مواجهه با خشونت طلبی پ ک ک از سوی غرب شامل اروپائیان و ایالات متحده تا آنجا پیش رفته است که علیرغم قرار دادن پ ک ک در لیست سیاه گروه های تروریستی و همچنین وجود اسناد متقن در خصوص رفتارهای خشونت بار این گروه شبه نظانی و تجزیه طلب، با نگاه ابزاری از برگ پ ک ک در جهت اهداف نظام سلطه بهره برداری نمایند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی