سایز متن   /

به گزارش کوردپاریز ، هیئتی از جانب جنبش آزادی کردستان با سران جنبش گوران در سلیمانیه دیدار و دوباره خطرات حضور ارتش در خاک عراق و مشارکت در عملیات موصل بحث و گفت و گو کردند. ( تارا حسین ) رئیس مشترک جنبش آزادی کردستان بعد از اتمام نشست در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد دیدار با اعضای جنبش گوران به خاطر روابطی که داریم ضروری بود زیرا ما با جنبش گوران عقاید و اهداف مشترکی داریم و با سران این حزب به ارزیابی وضعیت کنونی سیاسی و روابط دو جانبه پرداختیم.

وی گفت در این نشست درباره اقدامات لازم برای پیش برد عملیات آزاد سازی موصل گفتگو کردیم.

در همین چهار چوب لازم دانستیم تهدیدات علیه کردستان عراق را ارزیابی کنیم و تلاش نمائیم تا برای مقابله با تهدیدات و ارتقای دستاوردهای خود مبارزات مشترک را به پیش ببریم. لذا بر این اساس حضور نیروهای ارتش ترکیه در خاک عراق را خطری برای دستاوردهایمان در اقلیم کردستان – تا امروز در نتیجه خون شهدایمان حاصل شده است – تلقی می کنیم .

وی افزود ما موضع مشترکی در قبال ارتش متجاوز ترکیه داریم. ما مخالف مشارکت ترکیه در عملیات موصل هستیم زیرا معتقدیم مشارکت ترکیه در این عملیات خطرات وسیعی به ئنبال دارد.

مهم تلاش نیروهای کوردی تحت یک فرماندهی منسجم برای آزادسازی موصل است، با این روش می توان به اهداف رسید و از دستاوردهای آن محافظت کرد.

منبع : روج نیوز

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی