سایز متن   /

سرویس عراق و اقلیم کردستان – رئیس اقلیم کردستان در پیامی برای مردم کرکوک در خصوص حمله‌ تروریستی داعش به‌ این شهر، اعلام کرد که‌ به‌ فرماندهان نیروی پیشمرگ و امنیتی کرکوک، اختیارات کامل را برای کنترل اوضاع و انجام تغییرات در سیستم امنیتی شهر داده‌ است.

 مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان در پیامی برای مردم کرکوک در خصوص حملات تروریستی داعش به این شهر، ضمن ابراز همدردی با قربانیان این حملات، هدف داعش از حمله‌ به‌ کرکوک را پرده‌پوش کردن شکست خود در عملیات موصل دانست و بر تداوم نبرد نیروهای کُرد با داعش  برای شکست کامل این گروه‌ تروریستی تاکید کرد.
بارزانی در ادامه‌ آورده‌ که‌ از اولین ساعات حمله‌ داعش به‌ کرکوک با دقت پیگیر تمامی تحولات بوده‌ و معاون خود (کوسرت رسول علی) و استاندار کرکوک (نجم الدین کریم) و برخی دیگر از مقامات نظامی و امنیتی را مامور کنترل اوضاع در کمترین زمان ممکن کرده‌ است.
وی تاکید کرده‌ که‌ به‌ منظور حفظ امنیت مردم کرکوک؛ به‌ معاون خود و استاندار کرکوک اختیارات کامل را برای بازبینی و تغییرات لازم در مدیریت امنیتی کرکوک و اداره‌ امنیت منطقه‌ داده‌ است.
رئیس اقلیم کردستان در پایان اعلام می کند:” دفاع از کرکوک به‌ هر قیمتی ضروری است و انجام می شود و‌ کرکوک هرگز نباید به‌ دست دشمنان بیافتد.”

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی