سایز متن   /

در پی تشدید حملات تروریستی پ.ک.ک علیه غیرنظامیان در ترکیه، نمایندگان سازمان های مدنی در مناطق شرق و جنوب شرق ترکیه حملات تروریستی اخیر پ.ک.ک در ترکیه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی محی الدین باتمانلی رئیس گروه دیالوگ دجله – فرات حملات پ.ک.ک را توهین و ستم علیه مردم خواند و گفت: تا زمانیکه این حملات ادامه داشته باشد، مسأله کُرد در ترکیه حل نخواهد شد. وی افزود: لازم است همه ی ما علیه این حملات تروریستی به پا خیزیم و سازمان های مدنی نیز نباید در مقابل این حملات سکوت کنند.

محی الدین باتمانلی همچنین گفت: حتی اگر اعضای حزب دمکراتیک خلق ها (ه.د.پ) و پ.ک.ک نظرات خودشان بیان کنند، پ.ک.ک آنها را نیز به قتل می رساند. هر کسی در مقابل خشونت آنها بایستد، هدفِ حمله ی پ.ک.ک قرار می گیرد.

محمد شیرین ارسان، رئیس شاخه اتحادیه ی امور دینی ترکیه در شهر ماردین نیز ضمن محکوم کردنِ حمللات تروریستی پ.ک.ک گفت: ما اکنون خواهان آرامش و امنیت در منطقه ی خودمان هستیم و اینگونه حملات مشکل ما را حل نخواهد کرد.

علی آکبانا رئیس انجمنِ صنعتگران و کارفرمایانِ مستقل در شهر بینگول نیز گفت: تروریسم هیچ تفاوتی بین سیاستمداران، سربازان، پلیس و شهروندان غیرنظامی قائل نیست.

عبدالقادر ارسلان اوغلو رئیس انجمن توسعه و شناسایی در شهر دیاربکر نیز گفت: احساس ما این است که پ.ک.ک به پایانش نزدیک می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی