سایز متن   /

جام کوردی به عنوان رسانه چاپی مشترک فی مابین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق سه سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است. دفتر مرکزی این نشریه در شهر کرمانشاه واقع شده است.

کوردپاریز/ دفتر نشریه جام کردی با حضور تنی چند از مسئولان اقلیم کردستان عراق از جمله رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع سلیمانیه، اعضای سادات پیر خدری در سلیمانیه، رئیس شاخه سلیمانیه سندیکای روزنامه نگاران اقلیم کردستان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و شماری از روزنامه نگاران و خبرنگاران شبکه های خبری، دفتر فعالیت های نشریه جام کوردی در اقلیم کردستان به طور رسمی در شهر سلیمانیه، پایتخت فرهنگی اقلیم کردستان گشایش یافت.

رضا رحمتیان مدیر مجموعه جام کوردی در خصوص راهبرد و شیوه کاری جام کوردی گفت: جام کوردی آمده است تا پل ارتباطی ایران و اقلیم کردستان باشد. آمده است تا صلح و دوستی میان دو طرف را توسعه و تحکیم بخشد. در این میان ما اهمیت بیشتری به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خواهیم داد. همچنین برآنیم تا از راه نزدیکی بیشتر تجار و فعالین اقتصادی، محرک خوبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی هم باشیم. ما به عنوان جام کوردی با دیدی یکسان به اقلیم کردستان نگریسته و هیچ تفاوتی را در میان جریان های سیاسی قائل نخواهیم بود و اساسا مبنای فعالیت های ما خارج از محدوده فعالیت های سیاسی بوده و زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود. آمده ایم تا مراتب دوستی خود را به مردم شریف اقلیم کردستان اعلام کنیم و در ادامه فعالیت های خود نیازمند همکاری شما می باشیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی