سایز متن   /

احمد داووداوغلو چند روز پس از اعلام کناره گیری خود از ریاست حزب عدالت و توسعه، برای وداع، با مقامات ارشد نظامی ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کوردپاریز به نقل از روزنامه حریت، نخست وزیر ترکیه پس از دیدار با خلوصی آکار، رئیس ستاد کل ارتش و عصمت ییلماز، وزیر دفاع این کشور در جمع خبرنگاران گفت: ما تلاش‌های مشترک در زمان‌های سخت در دوران نخست وزیری من داشته‌ایم. نیروهای مسلح کشورمان از یک سو علیه تروریسم مبارزه می‌کنند و از طرف دیگر درگیر وضعیت ناآرام منطقه هستند.
داووداوغلو در ادامه از تلاش‌های نیروهای مسلح و ارتش در راستای ارتقای توان دفاعی کشور قدردانی کرد.
وی با اشاره به اقدام ترکیه مبنی بر مبارزه علیه پ.ک.ک و به طور همزمان با داعش گفت: ما دوشادوش هم تصمیم به انجام اقدام نظامی علیه تروریسم را در ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۴ گرفتیم. ما در چنین دوران‌های سختی در کنار هم بودیم.
نخست وزیر در حال کناره‌گیری ترکیه درباره دلایلش برای استعفا با تاکید بر اینکه این امر به معنای ناکامی در پست نخست وزیری نبوده بلکه به دلیل وجود برخی اختلاف نظرها با همکارانش درباره اصول بود، گفت: دوران نخست وزیری یکی از دوران‌های موفقیت آمیز برای من بوده است. من هیچ احساس پشیمانی در این دوران نداشتم. من کارم را به درستی و با افتخار انجام دادم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی