سایز متن   /

امروزه حملات انتحاری از خطرناک‌ترین اقدامات تخریبی به حساب می‌آید و موجب ترس تمامی دولت‌ها و ملت‌ها شده‌است. دلیل این ترس همگانی دشواری بی‌نظیرکنترل آن است. زیرا فردی که خود را آماده مرگ کرده‌است دیگر ترسی از چیزی به خود راه نمی‌دهد و غیرقابل مهار به نظر می‌رسد.

کوردپاریز/ عملیات های انتحاری جزء ماهیت لاینفک گروه های تروریستی بوده و استراتژی امروزی گروه های تروریستی در پیشبرد اهداف سازمانی و فرقه ای محسوب می گردد.

عامل حمله انتحاری دارای هدفی است. وی برای هدف‌اش دست به طراحی برنامه‌ای می‌زند که منجر به مرگ خودش و دیگران می‌شود. اگر مستقل از ارزش‌گذاری و برداشت‌های طرفین ماجرا به این حرکت نگاه کنیم هدف فرد پیش از اینکه بخواهد خود را از بین ببرد و یا به پوچی رسیده باشد، هدفی بزرگ‌تری را مدنظر دارد که حاضر است خود را برای آن فدا کند.

بیشتر عاملین عملیات‌های انتحاری از یک فلسفه و ایدئولوژی پیروی نموده و در راستای برخی از ارزش های ایدئولوژیک دست به چنین اقدامی می زنند. بدون شک بیشتر عاملین انتحاری توسط فرقه شستشویی مغزی شده و برخی افکار منسوخ فرقه‌یی را در مغز فرد گنجانده اند تا فرد به  مرحله‌یی از یقین و باور  برسد تا اقدام به عملیات انتحاری نماید.

پ ک ک و پژاک از فرقه‌های تروریستی جهان امروزی برمبنای کدام فلسفه و ایدئولوژی عملیات‌های انتحاری انجام می‌دهند؟

مبنای عملیات‌های انتحاری پ ک ک و پژاک بیشتر از آنچه که مبنای ایدئولوژیکی داشته باشد بر اساس قوانین سلیقه‌یی که در مقطعی از زمان و مکان  و با توجه به شرایط موجود فردی را علیرغم میل باطنی و به اجبار به این کار وادر می کنند. البته نا گفته نماند  کسانی در داخل گروه  همیشه در حال انتقال تفکرات  عقیده‌یی و فرقه‌یی بر افکار اعضای گروه بوده  و در  تلاش بمنظور آماده سازی اعضاء، برای انجام این گونه عملیات‌های تروریستی هستند. ولی حول محور عملیات‌های انتحاری در پ ک ک و پژاک  زور و اجباری بوده که توسط گروه بر فرد تحمیل  و شخص با اراده و میل باطنی خود تن به این کار نمی دهد.

بدون شک عکس های بسیاری از عناصر گروه دیده‌ایم که صورت هایشان پوشیده و قابل شناسایی نیستند. این اشخاص برای هیچ کسی شناخته شده نیست حتی  این افراد در داخل گروه هم قابل شناسایی نیستند و در محیط‌های بسته و به خصوصی زندگی می کنند.

این  عناصر با چهره‌های  پوشیده که هویت واقعی آنان  برای هیچ کسی محرز نمی باشد، افرادی کم سن وسالی هستند،  که تازه به عضویت گروه در آمده اند. پ ک ک و پژاک این افراد را برای عملیات‌های انتحاری خود در نظر گرفته و آنان را به دور از سایر و در محیط های جداگانه نگهداری می نماید.

پ ک ک و پژاک منکر عملیات‌های انتحاری بوده و خود را از  عملیات تروریستی  پاک و مبرا می‌دانند، بنابراین ناچار است افرادی را  به این کار بگمارد که هویت آنان کاملا مجهول و برای کسی آشکار نباشد، حتی  پس انجام عملیات هیچ و نام نشانی از عامل انتحاری که برای فرقه خدمت کرده نمی برد و یا نام وی را  در میان  سایر کشته های خود در جنگ اعلام نمی کند تا خانواده وی خبری از فرزند خود داشته باشند. این رفتار اوج بی رحمی بوده که پ ک ک وپژاک انسانها برای کسب مقام و منزلت بدین شیوه هزینه می کند.

نویسنده: یکی از اعضای جداشده‌ از پژاک//

م: بی‌تاوان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی