سایز متن   /

به گزارش کوردپاریز به نقل از رسانه‌های ترکیه، در عملیات نیروهای امنیتی ترکیه علیه این گروه در شهر یوک‌سک‌اوای استان حکاری، واقع در جنوب شرقی ترکیه که از ۱۵ روز پیش شروع شده‌ است، ۸۳ تن از اعضای مسلح این گروه کشته شدند.

فعالیت‌های مربوط به تحقیق و بررسی، خنثی سازی بمب‌های دست ساز، پر کردن خندق‌های حفر شده و از میان برداشتن موانع‌ ایجاد شده از سوی اعضای این گروه، توسط نیروهای امنیتی ترکیه در چارچوب عملیات علیه پ‌ک‌ک در شهر یوک‌سک‌اوای استان حکاری که از تاریخ ۱۳ ماه مارس سال جاری در پی اعلام مقررات منع رفت و آمد در این شهر شروع شده‌بود، همچنان ادامه دارد.

در حین انجام این فعالیت‌ها در محله‌های اسکس‌کشلا، اورمان، مزارلیک، ینی، یشیلدره، جمهوریت، دیزه، گونگور و اسنتپه در شهر یوک‌سک اوا، در برخی از موارد میان نیروهای امنیتی ترکیه و پ‌ک‌ک درگیری رخ داده است.

به دنبال کشف جسد دو عضو این گروه که مدتی پیش کشته شده بودند، میان نیروهای امنیتی و اعضای این گروه درگیری به وقوع پیوست و بر اثر آن دو عضو دیگر این گروه کشته شدند. بدین ترتیب تعداد اعضای مسلح این گروه که از آغاز این عملیات تاکنون کشته شدند، به ۸۳ رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی