سایز متن   /

«پ.ک.ک» سه خبرنگار ترکیه‌ای را ربود

 

به گزارش خدمت؛ آناتولی روز یکشنبه تایید کرد که سه خبرنگار این خبرگزاری دولتی ترکیه، حین ماموریت در منطقه عمدتا کردنشین جنوب شرقی این کشور، توسط اعضای حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) ربوده شده‌اند.از وحشت فرماندهان سعودی درباره رویارویی با سپاه پاسداران در سوریه تا تبلیغ جاستین بیبر برای داعش

 

کشته شدن ۳ سرباز ترک در درگیری با «پ‌ ک‌ ک»

 

ارتش ترکیه، کشته و زخمی شدن هفت تن از سربازانش در جریان عملیات نظامی در استان دیار بکر را تایید کرد.

 

بلغارستان یک دیپلمات ترکیه را «عنصری نامطلوب» خواند

 

وزارت خارجه بلغارستان در بیانیه ای یکی از دیپلمات های ترکیه در این کشور را به انجام فعالیت های مذهبی متهم کرده و او را «عنصری نامطلوب» خوانده است.

 

ترکیه حق انجام عملیات در سوریه یا هر جای دیگر را دارد

 

رئیس جمهور ترکیه گفت: آنکارا این حق را دارد تا در سوریه یا هر جای دیگری که تهدیدی علیه خود مشاهده کند، عملیات انجام دهد.

 

جنجال سلفی خلبانان ترکیه و عربستان

 

سلفی خلبانان ترکیه ای و سعودی در جریان رزمایش مشترک نیروی هوایی ترکیه و عربستان در شهر قونیه، موضوع روز رسانه های این کشور شده است.

 

ترکیه از سازمان ملل خواست که برای توقف عملیات روسیه در سوریه تلاش کند

 

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرده است که جامعه بین المللی برای اجرایی شدن مصوبه شماره ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل در کمک رسانی به مردم سوریه بایستی به روسیه اعمال فشار کند.

 

 

ترکیه از دستگیری ۲۹ تن از اعضای داعش در این کشور خبر داد

 

گروهی از تروریستهای داعش در حال ورود به خاک ترکیه توسط نیروهای نظامی این کشور دستگیر شدند.

 

هلاکت تروریست ترک تبار در حلب

 

این فرد با نام “داوود یاشارلی” تبعه ترکیه و از ساکنین شهر غازی عنتاب در جنوب این کشور بود که در معیت گروهی دیگر از اتباع ترکیه برای مشارکت در نبرد با نیروهای کرد سوریه وارد خاک سوریه شده و روز گذشته در درگیریهای اطراف شهر اعزاز به هلاکت رسیده است.

 

چاوش‌اغلو: روسیه عامل عدم حل بحران سوریه است

 

«مولود چاوش اغلو» وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی ضمن نادیده گرفتن حمایت های لجستیکی آنکارا از تروریست های تکفیری در سوریه، مدعی شد: روسیه عامل ادامه بحران سوریه است.

 

AKP شاخه سیاسی داعش است

 

سرویس ترکیه- سیاست های ترکیه در قبال اعزاز حمایت آشکار از داعش است.

 

تهدید آمریکا از جانب اردوغان

 

آمریکا تا کنون چندین بار از ترکیه خواسته است تا از افزایش تنش ها در منطقه خودداری و حملات را متوقف کند اما آنکارا تاکنون به این درخواست واشنگتن پاسخ مثبتی نداده است.

 

پیدا شدن مواد رادیواکتیو مسروقه در عراق

 

عراق از پیدا شدن مواد رادیواکتیو «بسیار خطرناکی» که چندی پیش از یک انبار تحت نظارت ارتش امریکا در بصره به سرقت رفته بود، خبر داده است.

 

داعش فرصت ساخت بمب کثیف را از دست داد

 

وزارت بهداشت عراق روز یکشنبه از پیدا شدن مواد رادیو اکتیوی که سال گذشته در این کشور ناپدید شده بود خبر داد.

 

دیدار مهم آیت الله حکیم با آیت الله سیستانی

 

به گزارش«شیعه نیوز»، این دیدار که یک شنبه شب در دفتر آیت الله سیستانی برگزار شد موضوعات مهم جهان اسلام، تشیع و عراق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

انگلیس مجلسی می‌خواهد که حاج قاسم را در تهران زمین‌گیر کند

 

سردار نقدی گفت: نمونه بسترهای نفوذ جریانی این است که پیشرفت علمی را در گرو ارتباط با آمریکا بدانیم و آرامش خود را در صورتی بدانیم که دست از آرمانهایمان برداشته و به فلسطین، لبنان و عراق کمک نکنیم؛ آمریکا در نفوذ جریانی می خواهد فکر ما را عوض کند.

 

حصول توافق برای تحویل نفت اقلیم کردستان به‌ بغداد بعید است

 

سرویس عراق و اقلیم کردستان – وزیر کُرد امور مهاجرت عراق، امضاء هرگونه توافقنامه‌ای بین اربیل و بغداد برای تحویل نفت اقلیم کردستان به شرکت نفت «سومو» وابسته به دولت فدرال را بعید دانست.

 

انتقاد از سکوت سه‌ حزب اقلیم کردستان در قبال تعویق حقوق کارمندان

 

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی و دارایی پارلمان کردستان عراق، به‌تندی از سکوت و عدم موضع‌گیری سه‌ حزب جنبش تغییر، اتحاد اسلامی و جماعت اسلامی در قبال تعویق پرداخت حقوق کارمندان و حقوق‌بگیران اقلیم کردستان انتقاد کرد.

 

اربیل علاقه‌ای به ادامه روابط با بغداد ندارد

 

سرویس عراق و اقلیم کردستان-نماینده هم‌پیمانی ملی در مجلس عراق، ضمن متهم کردن دولت اقلیم کردستان به نداشتن علاقه به ادامه روابط با دولت مرکزی، گفت: کاهش بهای جهانی نفت، اربیل را وادار به نزدیک شدن به بغداد کرده است.

 

وعده‌ دولت اقلیم کردستان برای بازنگری در تغییرات سیستم پرداخت حقوق

 

سرویس عراق و اقلیم کردستان – دولت اقلیم کردستان در پی اعتراضات شدید کارکنان بخش‌های دولتی و خدماتی، نسبت به‌ تصمیم دولت در تغییرات سیستم پرداخت حقوق و کاهش آن، اعلام کرد که‌ در این تغییرات بازنگری خواهد کرد.

 

هشدار روحانیون اقلیم کردستان به‌ دولت

 

سرویس عراق و اقلیم کردستان- روحانیون و علمای دینی اقلیم کردستان ضمن محکوم کردن حملات صورت گرفته‌ علیه‌ روحانیون در شهر اربیل، دولت اقلیم کردستان را مسئول این اقدامات قلمداد کردند.

 

سرقت ده‌ها ماشین‌ حفاری در موصل از سوی داعش

 

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مسئول اطلاع رسانه‌ای حزب اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) در موصل از اقدام عناصر گروه تروریستی داعش به سرقت ده‌ها ماشین‌های حفاری کارخانه تولید گوگرد شرکت «المشراق» در موصل و انتقال آن‌ها به سوریه خبر داد.

 

استقلال؛ تنها بارزانی آرزوی آن را دارد

 

آرمان پرس:در حالی مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق بر اعلام همه پرسی برای استقلال کردستان پافشاری می کند که کشورهای اروپایی و امریکا از او خواسته اند با توجه به وضعیت حساس فعلی منطقه از برگزاری رفراندوم حرفی نزند.

 

پیام ویژه پوتین برای رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

 

“سرگئی شویکو ” وزیر دفاع جمهوری روسیه با حضور در دفتر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیام ویژه پوتین رئیس‌جمهور این کشور را به روحانی اعلام کرد.

 

وزرای دفاع ایران و روسیه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند

 

ارتشبد «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه با سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه گفتگو کردند.

 

دست خالی امریکا در برابر روسیه

 

وقتی که یک مقام ارشد روسی صحبت از بازگشت دوران جنگ سرد می‌کند یعنی این که واقعا چنین تهدیدی وجود دارد. همان طور که امریکایی‌ها و اروپایی‌ها این مساله را جدی می‌گیرند و برای مهار آن تلاش می‌کنند.

 

سردار دهقان با وزیر دفاع روسیه دیدار و گفتگو کرد

 

به گزارش خبرگزاری مهر ، ارتشبد «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه که برای تسلیم پیام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به رئیس جمهور اسلامی ایران به تهران سفر کرده است در محل وزارت دفاع کشورمان با سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه گفتگو کردند.

 

خطرناکترین زن عضو داعش را بشناسید

 

خبرگزاری اسپوتینگ روسیه تحقیقی درباره زنی به نام «أم أنس» و ملقب به «الحجیه» منتشر کرده و از وی به عنوان خطرناکترین زن عضو گروه تروریستی داعش نام برده است که در موصل سکونت دارد.

 

روسیه متهم به جنایت جنگی در سوریه شد

 

علیرغم سکوت سازمان عفو بین الملل نسبت به ارتکاب جنایات جنگی از سوی گروه های تروریستی تحت حمایت غرب در سوریهف این سازمان روسیه را به جنایت جنگی در سوریه متهم کرد.

 

اظهار نظر تند ترکیه علیه روسیه

 

مولود چاووش با انتقاد از موضع روسیه در بحران سوریه و مسئله آوارگان مدعی شد: روسیه از مذاکرات ژنو برای سرپوش گذاشتن بر تشدید حملات هوایی خود در سوریه استفاده می‌کند.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی