سایز متن   /

به گزارش کوردپاریز به نقل ازخبرگزاریT24، مصطفی قره سو، از سران حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ.ک.ک، اخیرا در اظهاراتی با اشاره به سخنان کمال قلیچدار اوغلو(رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه) و رجب طیب اردوغان(رئیس جمهور ترکیه علیه یکدیگر) که این روزها محافل سیاسی ترکیه را سرگرم خود کرده است، با حمایت از قلیچدار اوغلو گفت: اظهارات کمال قلیچدار اوغلو عین واقعیت است. اگر وی واقعا روی سخنان خود ایستادگی کند؛ این اظهارات آثار سیاسی مهمی در پی خواهد داشت. اعتقاد به دیکتاتور بودن اردوغان تبعات سیاسی مهمی در پی دارد که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد: با دیکتاتور توافق نمی کنند، دیکتاتور یا نابود می کند و یا با مبارزه از بین می رود.
وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: اظهارات قلیچدار اوغلو تمام حزب عدالت و توسعه را در بر می گیرد. حزب عدالت و توسعه در حال حاضر در داخل ترکیه یک رژیم دیکتاتور مآبانه را به وجود آورده است. در حال حاضر شیوه بیان و ادبیاتی که اردوغان و داوود اوغلو در سخنرانی های خود به کار می برند ادبیات سران رژیم های فاشیستی است.
بازی کلمات میان دیکتاتورها در دو جغرافیای متفاوت در حالی صورت می گیرد که پ.ک.ک خود در لیست ترور اتحادیه اروپا، آمریکا و کشور ترکیه است و تاکنون بارها به اقدامات زیادی علیه حقوق بشر و کودکان متهم شده به ویژه این اواخر در شمال سوریه که به پاکسازی قومی متهم شده است و از طرف دیگر حذف اعضای این گروه به دلیل انتقاد از شخص عبدالله اوجالان (رهبر زندانی این گروه)، بخش دیگری از اقدامات این گروه است که معمولا در چارچوب همان تعریف قره سو تعریف می شود و می تواند یکی از مباحث گفتگو با طرف مقابل باشد که در نتیجه سبب می شود الوان دیکتاتوری این طرف ها، ملون تر شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی