سایز متن   /

سیاستمدار کورد (محمود عثمان) با اشاره به سیاست های خودمحورانه حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) – شاخه سوری حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) – گفته: این تقسیمات سیاسی و حزب خیلی خطرناک است و با این رویکرد اصل موضوع به فراموشی سپرده می شود و این گروه هم به بازیچه دست دیگران تبدیل می شود.

کوردپاریز/ دکتر محمود عثمان در ادامه گفته: این روزها بحث ها بر سر آینده سوریه داغ است و این شامل مناطق کردنشین سوریه هم می شود، بنابراین بجای تفرقه افکنی و خودمحوری که پ.ی.د در پیش گرفته، لازم است تا حدودی هم به عنوان کورد بیندیشد نه با افکار و اندیشه دیگران.

عثمان در ادامه سخنانش به این نکته اشاره کرده که پ.ی.د حق ندارد خود را حاکم و صاحب تمامی مناطق کردنشین سوریه بداند و به دیگر احزاب و گروهها اجازه فعالیت و مشارکت در امور سیاسی، نظامی و اجتماعی را ندهد، چراکه این رویکرد کاملا علیه منافع و مصلحت کوردهاست و بیان از یک ذهنیت ضدکوردی دارد.

این سیاستمدار کورد که در صفحه شخصی خود در فیسبوک به انتشار این مطالب پرداخته در پایان هم به این گروه نصیحت کرده که از رفتارها و اعمال به دور از عرف سیاسی و رسومات کوردها پرهیز کند و خود را در جبهه ی مخالف کوردها قرار ندهد چراکه اگر اینچنین باشد، آینده ی خوبی در انتظار این گروه نخواهد بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی