سایز متن   /

جنبش تغییر (گوران) اعلام کرده تا دو روز دیگر علیه سیستم حکومتی که به عقیده ی آنها دیکتاتوری است و در راس آن مسعود بارزانی و حزبش قرار دارند، تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از سایت آوینه اقلیم کردستان، جنبش تغییر (گوران) در صفحه رسمی خود در فیسبوک خواستار تظاهرات سراسری علیه حکومت اقلیم کردستان شده و نوشته ظرف دو روز آینده (۲۲ دی ماه) تظاهراتی را با شعار (انقلاب اقتصادی در کردستان) مدیریت خواهند کرد. بنابراین از تمامی ادارات و ارگان های رسمی و حکومتی خواسته که در این روز همگی کار را تعطیل کنند و به خیابان ها بیایند تا این تظاهرات باشکوه تر برگزار شود.

گفتنی است اعضای جنبش تغییر از چند ماه پیش که به دستور شخص مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان از پارلمان اقلیم اخراج شدند و حتی به آنها اجازه داده نشد که وارد شهر اربیل شوند و دفاتر رسانه ای آنها نیز پلمپ شد و … این جنبش خواستار پایان دادن به روند دیکتاتوری در اقلیم کردستان که در راس هرم این سیستم دیکتاتوری مسعود بارزانی و حزب دمکرات کردستان عراق قرار دارد، شده است و تاکنون اقداماتی هم در این زمینه انجام داده و این بار می خواهد از کانال اقتصادی به مسئله ورود کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی