سایز متن   /

انفجار تروریستی بودن حادثه استانبول تایید شد. بمب در یک خودرو جاسازی شده در بخش اروپایی استانبول روی داد و در نتیجۀ آن یک تن مجروح شد.

به گزارش کردپاریز به نقل از دیلی صباح، یک انفجار بزرگ در نزدیکی ایستگاه متروی بایرام پاشا روی داد که صدای آن در تمام بخش اروپایی استانبول به گوش رسید.
استاندار استانبول و واحدهای پلیس حاضر در صحنه اعلام کردند که در این انفجار تنها یک تن جراحات سطحی برداشته و تلفات بیشتری گزارش نشده است. وسیپ شاهین استاندار استانبول گفت همۀ احتمالاتی را که ممکن است به انفجار منجر شده باشند، از جمله بمب گذاری، بررسی می کنیم.
چندین خبرگزاری ترکیه از صحنۀ انفجار گزارش داده اند که دست کم شش تن مجروح و یک تن نیز کشته شده است.
انفجار شیشه های ترن مترو را که در حال حرکت در نزدیکی محل انفجار بود شکسته و باعث تخلیۀ ترن شد. شهرداری استانبول اعلام کرد که همۀ سرویس های تراموا و مترو موقتاً متوقف شده اند.
واحد های پلیس محدودۀ محل انفجار را به منظور بررسی علت انفجار مسدود کرده اند. به نظر می رسد ترکیه در مسیری گام نهاده است که چالش های جدیدی را برای خود به ارمغان خواهد آورد . چالش هایی از جنس های متفاوت و متدولوژی اختصاصی ، که این مسیر میتواند دولت ترکیه را بیش از پیش آسیب پذیر تر نماید .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی