سایز متن   /

یکی دیگر از اعضای پژاک که به دستور سران پ.ک.ک به شنگال اعزام شده بود تا با اعضای داعش بجنگد، اخیرا توسط داعش کشته شده است.

کوردپاریز/ چند روز قبل هم پژاک مشخصات ۱۰ تن دیگر از اعضای این گروه را که در شنگال کشته شده بودند، اعلام کرده بود. هویت این عضو که در روز ۲۳ آبان در شنگال کشته شده است، اخیرا توسط این گروه اعلام شده است. امین خانی با نام مستعار(مانی هاوازو) متولد شهر سنندج از توابع استان کردستان، هویت این عضو کشته شده ی پژاک در شنگال است.

موضوع شنگال یکی از بحث برانگیزترین موضوعاتی بوده که طی یک سال اخیر باعث ایجاد تنش های شدید میان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و حزب دموکرات کردستان عراق (پارتی) شده است. پ.ک.ک می گوید تاکنون بیش از ۱۶۰ تن از اعضای این گروه که بخشی از آنها اعضای پژاک بوده اند، کشته شده اند و لذا به آسانی حاضر به ترک این منطقه نیستند و حکومت اقلیم کردستان و به ویژه پارتی هم بارها از این گروه خواسته که خاک شنگال را ترک کند.

اخیرا در پروسه ی آزادسازی این شهر هم مسعود بارزانی گفت که جز نیروهای پیشمرگه هیچ گروه دیگری مشارکت نداشته و پ.ک.ک هم این سخنان بارزانی را خیانت به تاریخ کردها قلمداد کرده و گفته وقتی ما وارد شنگال شدیم، جز داعش کس دیگری در شهر نبو

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی