سایز متن   /

معاون نمایندگی سازمان ملل در عراق فدرال و مسئول دفتر یونامی در شهر هولیر و یک هیئت از کنسولگری ایالات متحده آمریکا در شهر هولیر با حضور فرماندار شهر دوزخورماتو و عضو شورای استان صلاح الدین با مدیرکل وزارت پیشمرگه تشکیل جلسه دادند.
کوردپاریز/ روز سه شنبه ۲۶ آبان، سرلشکر جبار یاور مدیرکل وزارت پیشمرگه سرپرستی جلسه ایی را در دفتر ویژه خود در شهر هولیر برعهده داشت که در این جلسه (جورجی بوستین )معاون نمایندگی سازمان ملل در عراق فدرال و (سوکول کوندی )مسئول دفتر یونامی در اقلیم کوردستان و یک هیئت عالی از کنسولگری آمریکا در هولیر و (شلال عبدول)فرماندار شهر دوزخورماتو و ملا حسن از اعضای شورای استان صلاح الدین شرکت داشتند.
هدف اصلی از برگزاری این جلسه گفتگو و بحث در مورد مشکلات کنونی شهرستان دوزخورماتو بود.
سرلشکر جباریاور در ابتدای این جلسه به صورت مفصل در مورد مشکلات شهرستان دوزخورماتو سخن گفته و ضمن اشاره به دلایل این مشکلات راههای حل این مشکلات را نیز اعلام داشته و تاکید کرد که حکومت اقلیم کوردستان همه تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بسته و بر اجرای مواد توافقنامه بین طرفین تاکید کردند.
همچنین فرماندار شهرستان دوزخورماتو نیز مفصلا در مورد مشکلات و چگونگی حل و فصل آنها صحبت کرده و آمار و اسناد زیادی را دراین باره ارایه داده و نهایتا عضو شورای استان صلاح الدین نیز به همان صورت در مورد مشکلات سخن گفت .
در پایان این جلسه همه حاضرین در جلسه متفق الرای بودند که بایستی با هماهنگی و همکاری همه طرفها به ویژه آنانی که در دوزخورماتو هستند و در اسرع وقت مشکلات حل و فصل شده و نمایندگان سازمان ملل و کنسولگری آمریکا نیز آمادگی خود را برای کمک به حل این مشکلات اعلام داشتند.
م: سایت رسمی وزارت پیشمرگه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی