سایز متن   /

ارتش ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد در حملات هوایی ارتش ترکیه در استان حکاری ۱۳ تن از اعضای حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ.ک.ک کشته شدند. این عملیات در منطقۀ چکورجا در استان حکاری انجام شد که منجر به کشته شدن ۱۳  تن از اعضای این گروه شد.

کوردپاریز/ همچنین در عملیاتی دیگر در بیت الشباب استان شرناخ مقداری مواد منفجره و اسناد سازمانی PKK کشف و ضبط شدند. در همین حال در منطقۀ ارجیش در استان وان نیز یک قبضه آر پی جی-۷، یک تفنگ ساچمه ای و یک کلاشینکف توسط نیرو های امنیتی ضبط شدند.

در ادامه ی این عملیات ها، پلیس ترکیه در استانبول ۱۳ تن از اعضای شاخۀ جوانان PKK را همراه با تعدادی کوکتل ملوتوف دستگیر کرد. تیم هایی از شاخۀ ضد ترور پلیس استانبول در پی وصول اطلاعاتی مبنی بر حملۀ برخی افراد با بمب های بنزینی به فروشگاه ها و ساختمان های عمومی در شهر وارد عمل شدند. پلیس به نقاط مختلفی در مناطق سلطان غازی، سنجق تپه، کوچک چکمجه و غازی عثمان پاشا حمله کرده و تعداد ۲۱۱ بمب بنزینی و مقداری اسناد دیگر به دست آورد.

از سوی دیگر سه فرد مظنون به همکاری با گروه تروریستی پ.ک.ک در شهرستان پرواری استان سیرت بازداشت شدند و یک عضو دیگر این گروه هم در شهرستان حمور استان آغری نیز هنگام گشت‌زنی پلیس دستگیر شد.

در بزرگراه شهرستان یوکسک‌اوای استان حکاری یک بمب دست ساز که توسط این گروه جاسازی شده بود را نیروهای امنیتی امحا کردند.

م: رسانه های ترکیه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی