سایز متن   /

۱۱ عضو حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) و ۳ نظامی ارتش ترکیه، در نتیجه ی درگیری های اخیر در شرق ترکیه، کشته شدند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبر۷ ترکی، در اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در مسیر عبور سربازان ترکیه در منطقه لیچه از استان دیاربکر ۲ سرباز ترکیه کشته شده اند.

تیم تحقیقاتی ارتش ترکیه که از بینگول راهی دیاربکر بودند در منطقه لیچه از توابع استان دیاربکر با انفجار بمبی که از راه دور کنترل می شد متوقف شده و در اثر این انفجار ۲ سرباز ترکیه در دم جام باخته اند. بعد از این انفجار، نیروهای زیادی از ارتش ترکیه به منطقه اعزام شده اند.

همچنین در اثر عملیات ارتش ترکیه در منطقه جزیره و سلوپی از توابع استان شرناخ ۱۱ نظامی پ.ک.ک کشته شده اند. ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه در خبری ضمن اشاره به عملیات زمینی ارتش ترکیه عنوان کرده است: در حملات هوایی که نیروهای ارتش ترکیه در منطقه بیت الشباب استان شرناخ صورت داده اند ۶ پناهگاه زمستانی پ.ک.ک به همراه ۲ انبار مهمات مورد هدف قرار گرفته و منهدم شده است.

لازم به ذکر است، درگیری میان ارتش ترکیه و نظامیان پ.ک.ک در استان های وان و بینگول نیز مخابره شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده در درگیری های به وجود آمده در منطقه ارجیش استان وان یک نیروی امنیتی ترکیه جان باخته است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی