سایز متن   /

احمد داووداوغلو نخست وزیر ترکیه باردیگر در خصوص موضع گیری این کشور در قبال تروریسم گفته که به ترور و تروریستها، فرصت نخواهند داد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی، اوغلوطی درجمع هواداران خود که در میدان جمهوریت شهرستان “گبزه” استان “کجاعلی  جمع شده بودند؛ به سخنرانی پرداخت و گفت: عملیات آرامش و دموکراسی تا زانی که امنیت جانی شهروندانمان تامین شده و شهرهایمان به حضور و آرامش دست یابند، ادامه خواهد داشت. پشت پرده این بازیهای کثیف، از میان بردن “اراده ترکیه در رشد و توسعه” میباشد.

گفتنی است پس از انفجارات شنبه گذشته در آنکارا که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از هموطنان این کشور شد، مقامات ترکیه هنوز فاعل یا فاعلان این اقدام تروریستی را دستگیر نکرده‌اند و همین امر سبب شده تا منتقدان دولت و گروه‌های اپوزسیون در این کشور، خود دولت را فاعل آن معرفی کنند و آنرا به انتخابات پیش روی ترکیه گره بزنند.

عصمت ییلماز رئیس مجلس ترکیه نیز که در در مراسم افتتاح “مرکز تولید برق از زباله” در شهر “سیواس” که قادر به تامین احتیاجات ۱۰ هزار مسکن میباشد؛ گفت: حملات تروریستی، اتحاد و برابری در ترکیه را مورد هدف قرار داده است. تروریست‌ها با این حملات، سعی در ضعیف نشان دادن ترکیه دارند. در صورتی که ترکیه کشور رهبر در این منطقه خواهد شد.

ژنرال هولوسی آکار، رئیس ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه هم بعد از آن که پ.ک.ک به صورت یک جانبه اعلام آتش بس کرده بود در اظهاراتی تند با اشاره به تداوم عملیات های ارتش ترکیه علیه پ.ک.ک عنوان کرد: مبارزه با ترور با یک عزم راسخ ادامه دارد. طی عملیات نظامی ارتش ترکیه در اقلیم کردستان عراق به کمپ های پ.ک.ک درصد قابل توجهی از انبارهای مهمات و سلاح پ.ک.ک، پناهنگاه ها و قرارگاه های نظامی آنان به طور کامل نابود شده است. پ.ک.ک در این عملیات ها متحمل خسارات بسیار زیادی شده و این عملیات همچنان تا نابود کامل پ.ک.ک ادامه خواهد داشت. عملیات نظامی که تاکنون صورت گرفته است بسیار موفقیت آمیز بوده است. تا زمانی که اتحاد، امنیت و تمامیت ارضی کشورمان را تامین نکرده ایم عملیات خود را پایان نخواهیم داد. خون هیچیک از سربازان و نظامیانی که در درگیری با پ.ک.ک کشته شده اند هدر نرفته و نخواهد رفت. در عملیاتی که از ۲۳ جولای ۲۰۱۵ در ترکیه آغاز شده است پ.ک.ک بزرگترین خسارات طول تاریخ خود را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی