سایز متن   /

از زمان شروع درگیری‌های پ‌ک‌ک با داعش و جبهه النصره در شمال سوریه که با نام ی‌پ‌گ و پ‌ی‌د در رسانه‌ها اخبار خود را بازتاب می‌دهند تاکنون، شمار زیادی از نوجوانان و جوانان کشورهای همسایه قربانی این درگیری‌ها بوده‌اند که از جمله‌ی آنها می‌توان به شمار زیادی از اعضای پژاک اشاره کرد که در این مناطق کشته شده‌اند.

کوردپاریز/ براساس آنچه در سایت رسمی این گروه در شمال سوریه منتشر شده، هویت دو تن دیگر از اعضای پژاک که برای جنگ با داعش و النصره به شمال سوریه اعزام شده بودند؛ اعلام شده که در درگیری‌ با داعش کشته‌ شده‌اند.

مشخصات این دو عضو کشته‌ شده‌ی پژاک در شمال سوریه به قرار زیر است:

  • محمد امین امیری با نام مستعار هاوره ییلاخ که در مورخ ۱۰ مهر ماه در منطقه‌ی آلای توسط داعش کشته شده است. محل تولد این فرد نامعلوم است و فقط به ایرانی بودن آن اشاره شده است.
  • فرید شکری با نام مستعار هلگورد برفین چلچمه متولد شهر سقز از توابع استان کردستان، در مورخ ۱۰ مهر در منطقه‌ی آلای به دست داعش کشته شده است.

گفتنی است از زمان شروع این درگیر‌ها چه در شمال سوریه و چه در شمال عراق به ویژه در منطقه‌ی شنگال و مخمور، پژاک به عنوان زیرمجموعه‌ی پ‌ک‌ک و با دستور سران این گروه، شمار زیادی از اعضای خود را برای جنگیدن به این مناطق اعزام کرده که تا به حال آماری از بازگشت آنها وجود نداشته و تنها شمار کشته‌ها اعلام شده است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی