سایز متن   /

براساس آمار منتشر، از ۲۲ ژوئیه تاکنون که درگیری میان اعضای مسلح حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ‌ک‌ک با ارتش این کشور از سرگرفته شده، ۱۴۶۴ تن از اعضای پ‌ک‌ک کشته شده‌اند.

کوردپاریز/ براساس گزارش آماری ستاد نیروهای مسلح ترکیه، از ۷ ژوئیه تا ۳ اکتبر، ۱۴۰ مأمور دولت در حملاتی که پ‌ک‌ک علیه آنها انجام داده، کشته شده‌اند. ۳۶ غیرنظامی که یکی از آنها ایرانی بوده، در نتیجه‌ی این حملات کشته شده‌اند. ۴۵۸ تن هم که ۳ تن از آنها ایرانی هستند؛ زخمی شده‌اند. ۲۷۳ وسیله‌ی راهسازی، نقلیه، سدسازی و کامیون توسط این گروه آتش زده شده‌اند. ۱۲۳ عضو پ ک‌ک دستگیر که از این تعداد ۲۷ تن آنها زخمی بوده‌اند. ۲۰۴ جنازه‌ی اعضای پ‌ک‌ک توسط مأموران دولتی جمع‌آوری و شناسایی شده‌اند.

در همین مدت، ۲۷۹۲ تن از هواداران و یا اعضای فعال این گروه در داخل شهرها که اکثر آنها عضو جنبش جوانان وابسته به این گروه بوده‌اند؛ دستگر شده‌اند که برای ۷۶۳ تن آنها احکام مختلفی صادر شده و روانه‌ی زندان شده‌اند.

در پایان این گزارش آمده که در نتیجه‌ی حملات هوایی جنگنده‌ بمب‌افکن‌های این کشور در داخل در خارج از مرزها، جمعأ ۱۴۶۴ تن از اعضای این گروه کشته شده‌اند.

منبع: خبر ۷ ترکی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی