سایز متن   /

رجب طیب اردوغان ، در اظهارات خود در یکی از شبکه‌ تلویزیون رسمی این کشور گفت: «عملیاتی که نیروهای امنیتی ترکیه در جنوب شرق کشور و شمال عراق علیه حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) صورت می‌دهد، بدون هیچ توقفی ادامه خواهد یافت..»

کوردپاریز/ رئیس‌جمهور ترکیه، روز سه‌شنبه با اعلام اینکه ۳۰ عضو پ‌ک‌ک در عملیات فرامرزی ارتش این کشور علیه این گروه کشته شدند، بر استمرار جنگ علیه این حزب تأکید کرد. رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه، در سخنانی تلویزیونی گفت: «عملیاتی که نیروهای امنیتی ترکیه در جنوب شرق کشور و شمال عراق علیه حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) صورت می‌دهد، بدون هیچ توقفی ادامه خواهد یافت. انشاالله این گروه تروریستی در هیچ‌یک از عملیات‌های مسلحانه خود هدفی را محقق نخواهد کرد و ما به جنگ علیه این حزب خستگی‌ناپذیر ادامه می‌دهیم »
اردوغان همچنین اعلام کرد ارتش در عملیاتی برون‌مرزی بیش از ۳۰ عضو حزب پ‌ک‌ک را کشت. از زمان فروپاشی آتش‌بس در اواسط جولای، ترکیه شاهد تشدید خشونت و درگیری‌ها بین نیروهای امنیتی و اعضای مسلح پ‌ک‌ک شده است.
رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد بیش از ۲ هزار تن از اعضای حزب پ‌ک‌ک در عملیات درون‌مرزی و فرامرزی ارتش کشته شده‌اند. این درحالیست که شمار زیادی از غیرنظامیان در شهرهای کردنشین جنوب شرق ترکیه، روزانه قربانی خشونت و ترور در این مناطق می‌شوند که طبق آمار غیررسمی که منابع محلی در این باره منتشر کرده‌اند، تاکنون بیش از ۶۵ غیرنظامی که کودک و زنان را هم شامل می‌شود، قربانی شده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی