سایز متن   /

ی‌پ‌گ گفته مهاجر سوری که چند روز پیش به هنگام ورود به خاک مجارستان با لگد خبرنگار این کشور به زمین خورد و به سوژه قابل توجه رسانه‌های جهان قرار گرفت، تروریست عضو جبهه النصره در سوریه بوده است.
به گزارش کوردپاریز به نقل از رسانه‌ی رسمی حزب اتحاد دمکراتیک – پ‌ی‌د ـ (شاخه‌ی سوری پ‌ک‌ک)، اسامه عبدالمحسن مربی سابق فوتبال در سوریه، عضو جبهه النصره بوده و در قتل ۶۰ کُرد سوری نقش داشته است.
شاخه سوری پ‌ک‌ک در ادمه‌ی این ادعا آورده: اسامه عبدالمحسن در سال ۲۰۰۴ میلادی مربی فوتبال باشگاه فتوه در سوریه بوده و بعد از حضور گروه‌های تروریستی در سوریه به جبهه النصره پیوست.
گروه جبهه النصره یکی از گروه های تروریستی در سوریه است که نقش مهمی در کشتار مردم این کشور داشته است.
در بیانیه این گروه، به حضور اسامه عبدالمحسن درشهر تل ابیض پیش از خارج کردن این شهر از کنترل داعش اشاره و با انتقاد از دموکراسی کشورهای اروپایی، می پرسد: آیا کشورهای اروپایی در باتلاق دموکراسی غرق شده اند؟ استقبال از این افراد تروریست به معنای درهم آمیختن دموکراسی اروپا با تروریسم است.
بعد از پذیرش اسامه عبدالمحسن از سوی اسپانیا، وی در جمع بازیگران رئال مادرید اسپانیا از جمله رونالدو حضور یافت و تصویرش در صفحه نخست رسانه‌های غربی قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی