سایز متن   /

نخست وزیر ترکیه گفت که این کشور بین اقدامات تروریستی گروههای پ.ک.ک و داعش هیچ تفاوتی قائل نیست .
به گزارش کوردپاریز به نقل از پرس تی وی، احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه روز یکشنبه با شرکت در کنفرانس خبری در استانبول افزود ، هیچ تفاوتی بین دو گروه تروریستی پ.ک.ک و داعش قائل نیستیم و اقدامات هر دو گروه مشابه یکدیگر است .
وی همچنین گفت که تبعیض قائل شدن بین پ.ک.ک و داعش از سوی متحدان ترکیه اقدامی نگران کننده و تاسف بار محسوب می شود . هیچ تفاوت فرهنگی ، مذهبی و حتی ملی بین فعالیتهای تروریستی وجود ندارد و ترکیه همه این اقدامات را همانند یکدیگر می داند. پ‌ک‌ک در حملات اخیر خود دستکم ۱۱۳ نیروی امنیتی و ۵۸ غیرنظامی را از کشته است. آنکارا مقابل تروریسم و تروریستها ایستاده است و در این راه به حمایت نیاز دارد .اقدامات تروریستی نه تنها تهدیدی برای ترکیه محسوب می شود بلکه تهدید بزرگی برای اروپا و ناتو نیز هست .
اظهارات داود اوغلو در حالی است که ارتش ترکیه حمله به مواضع پ. ک .ک را از سرگرفته و در این مدت نیز حزب کارگران کردستان حملاتی را ضد نیروهای امنیتی این کشور سازماندهی کرده است. از سوی دیگر دولت ترکیه از حامیان بزرگ گروه تروریستی داعش در منطقه محسوب می شود و تروریست‌های داعش با حمایت آمریکا و برخی دولت‌های منطقه از جمله عربستان، قطر و به خصوص ترکیه تاکنون جنایت‌های هولناکی را در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق مرتکب شده‌اند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی