سایز متن   /

در شهر جزیره از توابع استان شرناک واقع در جنوب شرق ترکیه، اعضای مسلح پ‌ک‌ک به یک جلسه‌ی قرآن خوانی در این شهر حمله کردند و آنرا به رگبار بستند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبر۷ ترکی، اعضای مسلح پ‌ک‌ک که چند روزی است در این شهر محاصره شده‌اند، اخیراً به یک جلسه‌ی قرائت قرآن در این شهر حمله کرده‌اند و ساختمان را به گلوله بسته‌اند. گفته شده اعضای این گروه حتی به این شلیک‌ها هم بسنده نکرده و به روز شاگردان این کلاس قرآن آتش گشوده‌اند.

این مدرسه‌ی قرآن در محله‌ی جودی در شهر جزیره واقع شده که یک مدرسه‌ی قرآنی شبانه‌روزی دخترانه است که توسط اعضای این گروه مورد حمله قرار گرفت. جای اثابت گلوله‌ها را که بالغ بر صدها جای اثابت گلوله است را می‌توان بر در و دیوار مدرسه و همچنین کانکس نگهبان مشاهده کرد. گلوله‌ها به دبیرستان آنادولی آتاترک جزیره هم اثابت کرده‌اند که در مجاورت این مدرسه شبانه‌روزی  بوده است.

تاکنون آماری از کشته‌ها و زخمی‌ها منتشر نشده است.

گفتنی است که پ‌ک‌ک بر ریشه‌ی مارکسیست – لنینیستی استوار است و در اصول ایدئولوژیک خود به شدت مخالف ادیان آسمانی به ویژه اسلام است، چراکه رهبر این گروه که در حال حاضر در زندانی واقع در جزیره امرالی محبوس است در این باره معتقد است تمامی عقب‌ماندگی خاورمیانه از هر لحاظ بخاطر هجوم سپاه اسلام و استیلای آن توسط این دین بوده و تنها راه رهایی از این عقب‌ماندگی‌ها هم، دین‌زدایی و مقابله با کلیه‌ی ادیان و افکار دینی و متافیزیکی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی