سایز متن   /

جودت یلماز معاون نخست وزیر ترکیه در باره کشته شدن شهروندان این کشور به ویژه کودکان در درگیری‌ها ارتش ترکیه و پ‌ک‌ک، نمایش چهره‌ی ترور البته این بار در شهرهاست.
به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری دوغان، ییلماز، تاکتیک اخیر پ‌ک‌ک (حزب کارگران کردستان ترکیه) برای انتقال درگیری‌ها از کوهستان‌ها به شهرها و روستاها، ابراز نگرانی کرد و آنرا صورت زشت ترور در مناطق مسکونی خواند.

جودت در این باره گفت:«کشته شدن شهروندان کرد ترکیه در این درگیری‌ها نشان می‌دهد که برای پ‌ک‌ک زندگی شهروندان هیچ اهمیت و حساسیتی ندارد. با اقدامات خود جان ساکنان مناطق کردنشین ترکیه را به خطر انداخته است. ما برای این که کوچکترین آسیبی به شهروندان ترکیه وارد نشود تمام اقدامات لازم را اتخاذ کردیم. هدف اصلی ما تامین امنیت شهروندان ترکیه است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: این گروه در محل زندگی افراد عادی در حال انجام عملیات نظامی و بمبگذاری‌ها و بعضا ساخت بمب است. جان تنها یک انسان برای ما از هر چیز دیگری با ارزش تر است. ترکیه کشوری است که تمام کانال های سیاسی در آن باز است. درهای سیاست دموکراتیک در این کشور تا انتها باز است. در چنین کشوری رجوع به اقدامات مسلحانه معنی ندارد. تروریسم پ‌ک‌ک در حال آسیب زدن به کردهای شرق و جنوب شرق ترکیه است. آرامش از مناطق کردنشین ترکیه رخت بسته است. تمام گروه های سیاسی، احزاب، اندیشه ها، مذاهب، باورها و … باید در مقابل تروریسم ایستادگی کنند. تا زمانی که این اتفاق صورت نگرفته است ملت ترکیه تاوان سنگینی پس خواهد داد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی