سایز متن   /

در ادامه بحران امنیتی و جنگ داخلی در ترکیه، روز گذشته اعضای مسلح پ‌ک‌ک (حزب کارگران کردستان ترکیه) با کمین بر سر راه تانکرهای حامل سوخت و مشتقات نفتی ۴ تریلی را به آتش کشیدند.

به گزارش کوردپاریز به نقل ازخبرگزاری دوغان، در ادامه بحران امنیتی و جنگ داخلی در ترکیه، روز گذشته اعضای مسلح پ‌ک ک با کمین بر سر راه تانکرهای حامل سوخت و مشتقات نفتی ۴ تریلی را به آتش کشیدند. گفته می شود این تانکرها از ایران وارد ترکیه شده بودند که در حاشیه شهر “ایغدیر” مورد حمله این گروه قرار گرفته‌اند.

گفتنی است با گذشت دوماه از جنگ داخلی در ترکیه، حداقل ۷۰ نظامی و نیروی امنیتی و پلیس این کشور کشته، صدها نفر زخمی، ارزش لیر ترکیه کاهش و تظاهرات و زد و خودرها و حملات خیابانی میان اعضا و هوارداران این گروه در  ترکیه و نیروهای امنیتی این کشور همچنان ادامه دارد. در عرصه سیاسی نیز اردوغان با ابطال انتخابات ماه گذشته پارلمان ترکیه، دولت موقت و انتقالی را برای برگزاری انتخابات مجدد بر سر کار آورده است.

در ادامه تحولات جنگ داخلی در ترکیه، پ‌ک‌ک روز گذشته یک پلیس ترکیه را در شهر ایغدیر این کشور به ضرب گلوله ترور کرد. این افسر پلیس در حال رفتن از محل کار به منزلش بود که در یکی از خیابانهای شهر ایغدیر هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفته و در دم کشته شد.

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی