سایز متن   /

براساس قانونی که اخیرا در اقلیم صادر شده، کارگران ایرانی در اقلیم کردستان عراق، امکان گرفتن اقامت برای خانواده هایشان ندارند که این موضوع با توجه به تعداد زیاد کارگران ایرانی شاغل در اقلیم کردستان، مشکلاتی را برای کارگران ایرانی به وجود می‌آورد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از ایرنا، امیر مسعودیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران بعداز ظهرشنبه در اربیل با کریم سنجاری وزیر کشور حکومت اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

کریم سنجاری در پایان این دیدار در نشستی مطبوعاتی گفته: جمهوری اسلامی ایران یکی از همسایگان ما بوده و ما روابط تاریخی با ایران داریم و در تلاش برای توسعه روابط و برطرف کردن موانع این رابطه هستیم. ما در راستای روابط حسنه با ایران می کوشیم محدودیت‌هایی را که برای ایرانی‌ها اعمال می شود، محدودتر کنیم.

امیر مسعودیان نیز در این باره گفته: ما در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه روابط خواهان حل مشکلات کارگران ایرانی فعال در اقلیم و وصول هرچه سریعتر مطالبات شرکت های ایرانی شدیم  که قرار شد در این رابطه اقدامات لازم صورت بگیرد.یکی دیگر از درخواست‌های ما مطالبات شرکت‌های ایرانی در اقلیم بود که بدلیل شرایط بد مالی در عراق و اقلیم مطالباتشان به تاخیر افتاده است و در این زمینه نیز از سنجاری درخواست گردید راهکاری برای پرداخت سریع این مطالبات پیدا شود.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی