سایز متن   /

طی چند هفته‌ی گذشته که حملات جنگنده‌های ترکیه به مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق شدت گرفته و براساس آمار منتشره تاکنون بیش از ۸۰ درصد مواضع و پایگاه‌های این گروه در مناطق خاکورک، خنیر، سوره‌ده، قندیل، متینان، هفتنین، آواشین و زاپ ویران شده و بیش از ۳۰۰ تن از اعضای مسلح این گروه کشته و بالغ بر۵۰۰ تن هم زخمی شده و ۱۱ تن هم به اسارت نیروهای نظامی ترکیه درآمده‌اند؛ اعضای مسلح این گروه هم به اقداماتی خشونت‌آمیز در مناطق کوردنشین این کشور دست زده‌ه‌اند که تمامی این عملیات‌ها‌ در مناطق جنوب و جنوب شرق این کشور انجام شده‌اند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبر ۷ ترکی، دیروز یک گروه چند نفره از اعضای این گروه، در منطقه‌ی درسیم (تونجلی) و پلور، راه عبور و مرور خوردوها را سد کردند و اقدام به بازرسی افراد و خودروها کردند.

در پایان این راه بستن که چند دقیقه بیشتر به طول نینجامیده، پ‌ک‌ک ۳ کامیون را به آتش کشیدند. پ‌ک‌ک مدعی شده که این کامیون‌ها دولتی بوده و از سوی دیگر صاحبان خودرو عکس این مطلب را ادعا می‌کنند.

گفتنی است پ‌ک‌ک چند روز قبل هم در همین منطقه، چند کامیون دیگر را به بهانه‌ی آنکه از آن ارتش و دولت هستند، به آتش کشید و در جاده‌یی که مملو از خوردوهای سواری متوقف شده بود، رها کرد و نهایتاً یکی از خودروها با گذشت از میان خوردوها و مردمی که توسط این گروه متوقف شده بودند، به دره سقوط کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی