سایز متن   /

گزارش‌ها حاکی است برای دومین بار در دو روز گذشته یک قطار مسافری در مسیر ایران – ترکیه با مین کنترل از راه دور مورد حمله قرار گرفته است. این اتفاق در نزدیکی روستای کچیکایاسی در استان وان ترکیه و کمی بعد از نیمه‌شب به وقت محلی اتفاق افتاد.

قطاری که گزارش شده اوایل بامداد دیروز مورد حمله قرار گرفته از ایران به ترکیه فرستاده شده بود تا مسافران قطاری را که روز قبل از آن با انفجار یک مین دیگر متوقف شد به ایران بازگرداند. در هیچ یک از این دو انفجار کسی کشته یا به طور جدی زخمی نشده است.

مدیر روابط عمومی راه آهن ایران در این باره گفته است که برای اطمینان از ایمنی قطارها و مسافران، حرکت قطار تهران-آنکارا متوقف شده است. شرکت رجا اعلام کرد که برای راه‌اندازی مجدد قطارها منتظر اعلام نظر رسمی مقامات ترکیه خواهد بود و مسافران را با اتوبوس به ایران منتقل خواهد کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه در این باره نوشته، پ‌ک‌ک در استان قارص ترکیه ریل قطار را بمبگذاری کرد و پس از آن به روی کارگرانی که برای تعمیر ریل فرستاده شده بودند آتش گشود. معاون فرماندار منطقه گفته یکی از کارگران در این حمله کشته شده است.

به غیر از این دو حمله، آسوشیتدپرس به نقل از منابع دولتی ترکیه نوشته است که در حمله‌‌‌یی به یک پاسگاه پلیس در استان آدانا دو پلیس و عضو پ‌ک‌ک کشته شده‌اند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی