سایز متن   /

ضمن اعلام این مساله که در صورت خروج تمامی گروه‌های مسلح از ترکیه حملات علیه آنها متوقف می‌شود، تاکید کرد: آنکارا تا زمان خروج این گروه‌ها از کشور به عملیات امنیتی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از روزنامه حریت، احمد داوود اوغلونخست‌وزیر ترکیه ، در برنامه «ابتکارعمل غیرنظامی علیه تروریسم» حضور یافت و در این باره گفت: عملیات امنیتی ما تا زمانی که گروه‌های مسلح کشور را ترک نکنند، اسلحه را کنار نگذارند و تا زمانی که گروه داعش به عنوان یک تهدید از بین نرود، ادامه خواهد داشت. دولت ترکیه همچنان به ادامه یک روند صلح تمایل دارد اما نمی‌تواند بپذیرد که در مقابل مرگ دو مامور پلیس‌اش واکنشی ندهد و به روند صلح ادامه دهد.

اوغلو از کمپین امنیتی اخیر به عنوان «عملیات صلح و دموکراسی» و همچنین به نشست امنیتی ۲۳ ژوئیه دولت به عنوان مدرکی از اقدام به موقع دولت یاد و عنوان کرد: اگر ما درمقابل چنین حمله‌‌یی تعلل می‌کردیم و زمان را از دست می‌دادیم و می‌گفتیم صبر می‌کنیم تا بعدها تصمیم بگیریم. مطمئن باشید که ترکیه تا همین امروز وارد درگیری و آشوب شده بود.

وی در پایان گفت: حزب کارگران کردستان با استفاده از حمله تروریستی قصد دارد تا آشوبی شبیه آنچه که در پی حملات کوبانی در ترکیه صورت گرفت، ایجاد کند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی