سایز متن   /

کارخانه سیمان کردستان در کیلومتر پنج ناحیه شمالی شهر بیجار واقع در شرق استان کردستان در سال ۱۳۷۵ با ظرفیت دو هزار و ۳۰۰ تن و پس از ۱۰ سال با ظرفیت سه هزار و ۳۰۰ تن سیمان فله ای و کیسه ای راه اندازی و توسعه یافته است.
این واحد تولیدی پیشرفته که در خاورمیانه بی نظیر است، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان کردستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بهره برداری قرار گرفت..
روند رو به رشد احداث کارخانه های سیمان در سطح کشور و ارتقا و تولید انواع سیمان جدید، موجب ایجاد یک بازار رقابتی شده است که نتیجه آن توسعه صنعت تولید سیمان در کشور و به تبع کارخانه سیمان کردستان شده است.
کارخانه سیمان کردستان نیز در این بازار رقابت پا به پای رقبای خود به فکر توسعه و ارتقا تولیدات خود شده و دست به ابتکارات جدید زده است.
این کارخانه با سرمایه گذاری جدید، بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای خرید تجهیزات و کسب تکنولوژی، توسعه انبارهای خاص و احداث واحدهای مخصوص تولید انواع بتن های جدید هزینه کرده است.
در این صنعت نوین، به طور جدی سعی شده است، استانداردهای جدید دنیا بکارگیری شود و با سرمایه گذاری انجام شده، امکان تولید ۲۷ نوع سیمان با کلاس های مختلف و تکنولوژی جدید روز دنیا فراهم شده است.
این طرح موجب افزایش ۴۰ درصدی میزان تولید نسبت به هزینه مورد نیاز سیمان معمولی و اشتغالزایی برای بیش از ۵۰ نفر شده است.
 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی