سایز متن   /

حمید بعیدی‌نژاد رئیس تیم کارشناسی مذاکره کننده ایران اعلام کرد: به لطف الهی مذاکرات هسته‌ای با موفقیت به پایان رسید.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به لطف الهی مذاکرات هسته‌ای با موفقیت به پایان رسید و هیات‌های شرکت کننده برای اعلام رسمی تفاهم آماده عزیمت به محل برگزاری مصاحبه رسمی وزرای خارجه هستند.

این عضو تیم مذاکره کننده گفت: انشاء الله آثار این تفاهم برای ملت ایران مبارک و پایدار باشد.

فولادگر: تیم مذاکره کننده برخطوط قرمز ایستادگی کرد

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای استقلال، عزت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و این موضوع یکی از دلایل به طول انجامیدن این دور از مذاکرات بود.

حمیدرضا فولادگر روز سه شنبه در نشست خبری به همراه حجت الاسلام احمد سالک کاشانی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان درباره مذاکرات هسته ای توضیحاتی دادند. نفس قضیه مذاکرات و قرارگرفتن قدرت ها در یک سوی میز و ایران در سوی دیگر برای ما پیروزی به حساب می آید اما باید ببینیم که آمریکایی ها چگونه می خواهند این توافق را در عمل اجرایی کنند.

احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز با اشاره به امضای این طومار ابراز امیدواری کرد که توافق هسته ای منافع ملی کشور را تامین کند و ادامه داد: اگر توافق به نفع آمریکا باشد ما پایان انقلاب را امضا کردیم و اگر توافق به نفع ایران باشد باید فاتحه آمریکا را خواند.

ابوترابی‌: تیم مذاکره کننده هسته ای بر اصول تعیین شده نظام پافشاری می کند

محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه و در نطق پیش از دستور اظهار کرد: ملت ایران از تحریم‌های غیرانسانی و مبتنی بر قدرت نظام سلطه با اقتدار گذشت. تیم مذاکره کننده ایران با الهام از تعهد ، ایمان ، شجاعت و اقتدار و با تکیه بر اقتدار رهبری و حمایت ملت بزرگ ایران بر اصول و خطوط تعریف شده و تعیین شده نظام پافشردند و نشان دادند که می‌توان از حقوق ملت در برابر نظام حاکم در جهان دفاع کرد و راه را برای آزادی ملت‌ها و خلق اقتدار و خلق نظامات سیاسی مقتدر و مستقل هموار کرد.

اسماعیل نیا: تیم مذاکره کننده کشورمان از افتخارات ایران شد

محمد اسماعیل‌نیا نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان با عملکردشان تجلی اقتدار حکیمانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا شدند.

وی با تاکید بر این‌که «این تیم و به خصوص وزیر امور خارجه که همه دعاگوی آن‌ها هستند اقتداری هوشیارانه را اعمال کردند و دشمن خلع سلاح شد»، تصریح کرد: ما با مذاکرات نشان دادیم که اهل گفت‌وگو هستیم و اگر آمریکا زور می‌گوید ما منطق داریم.

محسنی ثانی: رویکرد ایران بعد از توافق اقتصاد مقاومتی باشد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از عدم انفعال تیم مذاکره کننده هسته‌ای در برابر زیاده خواهی‌های استکبار گفت که توافق هسته‌ای پیروزی منطق جمهوری اسلامی است و ما باید رویکرد اقتصاد مقاومتی را بعد از توافق دنبال کنیم.

ثانی با توجه به این که علی‌رغم مانورها و بازی‌های سیاسی رسانه‌های غربی مذاکرات به نتیجه‌ی مثبتی رسیده است طبیعتا این پیروزی مهمی برای ایران اسلامی به شمار می‌رود که توانسته اراده خود را به تنهایی در مقابل همه کشور قدرتمند دنیا مثل آمریکا، اروپا و روسیه و چین به اثبات برساند و حقوق خود را در این راستا احقاق کند.

منصوری آرانی: تخریب‌ها تاثیری در استقامت تیم مذاکره کننده نداشت

عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، دستیابی به توافق هسته‌ای را نقطه عطف و موفقیت بزرگی برای کشور دانست و از تیم مذاکره کننده هسته‌ای قدردانی کرد که تهمت‌ها و تخریب‌ها نتوانسته تاثیری در استقامت آنها داشته باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی