- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

۶ کشته و زخمی پ‌ک‌ک در آگری

روزنامه ملیت در گزارشی اعلام نمود که ارتش ترکیه با حمله به یک مراسم نوروزی که توسط پ‌ک‌ک سازماندهی شده بود، یک عضو این گروه  را کشته و یک تن دیگر را زخمی کرد. در ضمن ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه در آخرین گزارش خود اعلام کرده است: درگیری ارتش ترکیه با نیروهای نظامی وابسته به پ‌ک‌ک ۱۲ ساعت به طول انجامیده است.

ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه مدعی شده است در درگیری های ارتش ترکیه با اعضای مسلح این گروه، ۵ تن از آنها کشته و ۱ نفر هم به صورت زخمی دستگیر شده است.

به گزارش کوردپاریز به نقل از روزنامه ملیت، بر اساس اخبار منتشر شده از ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه، در پی درگیری ارتش ترکیه با اعضای مسلح پ‌ک‌ک در منطقه “دیادین” استان آگری، یک عضو پ‌ک‌ک کشته و یک تن دیگر زخمی شده است. همچنین ۴ سرباز ترکیه در این درگیری ها زخمی شده‌اند.

درهمین زمینه بر اساس اخبار منتشر شده از در رسانه‌های پ‌ک‌ک، در این درگیری ها “جذمی بوداک” رئیس سابق حزب مناطق دموکراتیک در استان دیادین توسط نیروهای ارتش ترکیه کشته شده و “جناب ایل بوغا” نماینده “انجمن فرهنگی کمک و همبستگی با خانواده های کشته شدگان بین النهرین” (MEYA-DAR) زخمی شده است.