- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

کارایلان: پ‌ک‌ک هیچ وقت سلاح‌ها را زمین نخواهد گذاشت.

این روزها که موضوع خلع سلاح پ‌ک‌ک در رسانه‌ها داغ است، این گروه با انتشار بیانیه‌یی این اخبار را خواست و آرزوی ترکیه برشمرد و اعلام کرد به هیچ وجه از اقدامات ترکیه و دولت رجب طیب اردوغان راضی نیست.

به گزارش کوردپاریز به نقل از Haber7، دوران کالکان (هوال عباس) هم خود اصالتاً از ترک‌ها ترکیه است، اخیراً و در تداوم این بحث‌ها گفته: اخبار منتشر شده مبنی بر خلع سلاح پ‌ک‌ک در رسانه‌ها، جنگ رسانه‌یی و نرم ترکیه علیه پ‌ک‌ک است و پ‌ک‌ک هیچ وقت سلاح‌ها را زمین نخواهد گذاشت.

کالکان در سخنان خود که در یکی از رسانه‌های تصویری گروه منتشر شده، آزادی را مستقیماً به اسلحه ربط داده و آنرا دفاع جوهری نامیده است. این عضو ارشد پ‌ک‌ک که از سران این گروه هم هست، از همان روزهای نخست تاکنون در پ‌ک‌ک عضویت داشته و از شخصیت‌های بسیار محافظه‌کار در پ‌ک‌ک شناخته می‌شود.

وی گفته: پ‌ک‌ک سلاح‌ها را زمین نخواهد گذاشت. اصلاً چرا باید این کار را بکند؟ دولت خود را خلع سلاح کند. در حقیقت دولت این حرف‌ها را تنها برای گذران روزانه‌ی زندگی و عمر خود می‌زند و نمایشی است برای به دست‌ آوردن آرای مردمی در انتخابات آتی ترکیه.

کالکان در پایان هم بر این نکته تأکید کرده که ما به عنوان پ‌ک‌ک دیگر بازیچه دست ترکیه نخواهیم شد و فرصت نهایی تا نوروز امسال خواهد بود.