سایز متن   /

آمار کشته‌های پژاک و پ‌ک‌ک در شمال عراق

بنا به آماری که سایت پ‌ک‌ک منتشر کرده، طی ماههای گذشته، ۵۸ تن از اعضای این گروهها در مناطق شنگال و کرکوک کشته شده‌اند که ۵۳ تن آنها در شنگال و ۵ تن هم در محور مخمور – کرکوک کشته شده‌اند.

پ‌ک‌ک در نوشته‌ی خود با اشاره به اینکه در روز سوم آگوست ۲۰۱۴ داعش به شنگال حمله کرد و هیچ مانعی را بر سر راه خود ندید؛ باردیگر عقب‌نشینی پیشمرگه‌ها را فراری ناجوانمردانه و بزدلانه توصیف کرده و در مقابل حضور اعضای این گروهها در ارتفاعات شنگال را اوج قهرمانی و … وصف کرده است.

این درحالیست که هنوز هم از نقش و عملکرد اعضای این گروهها، انتقادهای زیادی مطرح است از جمله اینکه گفته می‌شود پژاک و پ‌ک‌ک در حقیقت نه به خاطر نجات ایزدی‌های شنگال و مردم کرکوک بلکه بخاطر برافراشتن پرچم‌های رنگارنگ و عکس‌های چندمتری عبدالله اوجالان به این عمل دست زدند.

لازم به ذکر است که مراد کارایلان در مراسم خاکسپاری آخرین نفر از کشته‌های این گروهها که در دامنه‌ی قندیل به خاک سپرده شد، از حکومت اقلیم به شدت انتقاد کرده بود که چرا نقش آنها را کم‌رنگ جلوه می‌دهند و در پایان هم به اصطلاح خود تهدید کرده بود که آنها نیروهایشان را از شمال عراق به عقب خواهند کشاند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی