سایز متن   /

پژاک همیشه مدعی احقاق حقوق مردم کردستان ایران بوده و عضوگیری جوانان ایران را برای دستیابی حقوق مرد کُرد اعلام می نماید ، ولی این ادعای پژاک با رفتار آن در تناقض می باشد.  بیشتر اعضای فریب خورده پژاک به محض عضویت در فرقه و بدون هیچ گونه آموزش و مهارت های نظامی برای جنگ به کشورهای بیگانه نظیر ترکیه ،عراق و سوریه اعزام می شود، و بیشترین درصد کشته های پژاک در جنگ با سایر کشورها بوده است.

اکنون سایت های وابسته به گروهک پس از گذشت دو سال هویت ۵ تن از گریلاهای خود را که در جنگ با ارتش ترکیه کشته شده اند اعلام کرد. متاسفانه باردیگر نام جوانان فریب خورده ی  ایرانی که به اجبار به جنگ با ارتش ترکیه فرستاده شده اند ، در این لیست وجود دارد.

پزاک بیشتر اوقات آمار دقیق کشته های خود را کتمان می نماید ولی برخی  مواقع با اعلام تعداد اندکی از کشته های خود در رسانه ها و فضای مجازی جولان داده و به قهرمان سازی کشته های خود می پردازد.

اسامی جوانان ایرانی کشته شده در جنگ ترکیه عبارتند از :

۱-  آسو چولی با کد عادل روژهلات اهل پیرانشهر

۲-  مهین پیروی با کد اویندار امید اهل ارومیه

۳-  رسول دودکانلو با کد فرزاد زاکروی اهل خوی

۴-  عبدالله دلایمیلان با کد هارون ماکو اهل ماکو

۵-  سعید امینی باکد هاوار کلر اهل اصفهان

همه این جوانان ایرانی در مرز افلیم کردستان عراق  و ترکیه منطقه ی شمزینان  جان باخته اند. اکنون ماهیت پژاک برای مردم کردستان ایران هویدا شده است، ولی پژاک باز هم  از سر دادن شعارهای دروغین خود دست برنداشته است و خود را مدعی احقاق حقوق مردم کردستان اعلام می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی