سایز متن   /

۴ کشته و ۲۱ زخمی در حوادث رانندگی استان کردستان

حوادث رانندگی ۲ روز گذشته استان کردستان ، ۴ کشته و ۲۱ زخمی بجا گذاشت .

به گزارش کوردپاریز، طی ۴۸ ساعت گذشته با وقوع ۱۸ فقره حادثه رانندگی در محورهای درون و برون شهری استان کردستان ، ۴ تن از هموطنان کشته و ۲۱ تن زخمی شدند .

بنا بر این خبر ، یکی از حوادث رانندگی منجر به فوت ۲ روز گذشته جاده های کردستان در بلوار شافعی شهرستان دهگلان به وقوع پیوست و در اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با مردی ۳۵ ساله و فرزند ۴ ساله (دختر) وی که بصورت پیاده در حال عبور از خیابان بودند ، راکب موتور سیکلت و ۲ عابر پیاده جان خود را از دست دادند .

این خبر می افزاید ، دیگر حادثه منجر به فوت نیز در یکی از جاده های روستایی شهرستان دهگلان رخ داد و برخورد یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه موتور سیکلت ، مرگ راکب و زخمی شدن ترک نشین موتور سیکلت را رقم زد .

کارشناس تصادفات علت تامه این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی موتور سیکلت اعلام کرد .

این خبر حاکیست ، ۱۸ فقره سانحه رانندگی مذکور شامل ۴ مورد تصادف خودرو با موتور سیکلت ، ۴ مورد برخورد خودرو با عابر پیاده ، ۴ مورد تصادف خودرویی ، ۲ مورد واژگونی خودرو ، ۲ مورد واژگونی موتور سیکلت ، یک مورد برخورد موتور سیکلت با عابر پیاده و یک مورد برخورد خودرو با جدول بوده و در محدوده شهرستان های دهگلان ، بانه ، سقز ، کامیاران ، دیواندره ، سنندج ، بیجار ، قروه و مریوان اتفاق افتادند . 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی