سایز متن   /

کلنگ ساخت ۹ باب ساختمان خانه بهداشت در بوکان زده شد

زریان- کلنگ ساخت۹باب ساختمان خانه بهداشت به مناسبت هفته دولت در بوکان زده شد.

به گزارش خبرنگار زریان، “سامرند مرزنگ”رئیس شبکه بهداشت ودرمان در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: ۹ باب ساختمان خانه بهداشت در روستاهای ناچیت، یکشوه، قره گل، لگز، پاشبلاغ، ینگیجه، ساریقامیش اختاچی، سلامت و حاجی لک با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، استانداری و کمیته امداد حضرت امام «ره» احداث می شود.

وی افزود: ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث این ۹ باب خانه بهداشت اختصصا یافته که ۵۰ درصد از طرف دانشگاه علوم پزشکی، ۳۰ درصد از طرف کمیته امداد و ۲۰ درصد هم از طرف استانداری اختصاص می یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان ادامه داد: این ۹ خانه بهداشت در کل ۲۳ روستا با ۲ هزار ۵۸۹ خانوار و ۱۱ هزار و ۷۷۶ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دکتر مرزنگ یاد آور شد: هم اکنون این خانه های بهداشت در ساختمان های تخریبی و یا استیجاری فعالیت می کنند که امیدواریم تا ایام الله دهه فجر امسال این پروژه ها آماده بهره بردار باشند.

عمران و آبادانی از بخش‌های عمده فعالیت دستگاه‌های دولتی و خصوصی در مناطق محروم و مرزنشین بوده‌ است، اما همواره این پروژه با تهدید گروه‌های مسلح در مناطق مرزی مورد هجوم واقع می‌شود و بعضاً پروژه‌هایی تمام شده و یا نیمه کاره توسط این گروه‌ها تخریب شده و بدین وسیله زیان بسیاری را به عمران، آبادانی، اقتصاد و امنیت منطقه وارد آورده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی