سایز متن   /

رشد ۳ برابری کشفیات مواد مخدر در قروه

فرمانده انتظامی منطقه قروه از رشد ۳ برابری کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش کردپاریز، رضا رمضانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این مدت ۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده و در این راستا ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند.

وی افزود: در همین راستا ۲۲۰ نفر از توزیع‌کنندگان عمده و خرد و نیز معتادان پرخطر دستگیر و ۲۰ دستگاه خودروی حمل مواد نیز توقیف و به مراجع قضایی تحویل شده است.

به گفته رمضانی، مبارزه با مواد مخدر و سرقت از اولویت‌های اصلی ماموریت پلیس در سال‌جاری است.

وی افزود: در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر، ماموریت‌های پلیس در دو محور مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان عمده مواد افیونی و پاکسازی نقاط آلوده انجام می‌گیرد. تنها در مردادماه امسال ۱۴٫۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک، ۴٫۳ کیلوگرم شیشه، ۲۷ کیلوگرم گراس و ۳ کیلوگرم ماده پیش‌ساز شیشه کشف و ۵ باند متشکل از ۹ نفر متلاشی و ۶ دستگاه خودرو و نیز گوشی همراه و مبالغی پول از قاچاقچیان ضبط شده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در زمینه پاکسازی محلات آلوده شهر و جمع‌آوری معتادان پرخطر هم ۴ نقطه از شهر قروه در ماه جاری پاکسازی شده است.

وی مشارکت مردم با پلیس را عامل پیش‌برنده امور انتظامی در این شهرستان اعلام و از مردم قدرشناس این شهرستان تقدیر کرد.

این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی در قروه تمامی تلاش و کوشش خود را برای حفظ و برقراری نظم و امنیت به کار گرفته است، تصریح کرد: برقراری همه‌جانبه نظم و امنیت و کوتاه‌کردن شر اشرار از جامعه با قوت تمام تداوم دارد.

وی با اشاره به جلب رضایت مردمی از سوی ماموران انتظامی در راستای مقابله با سوداگران مرگ، اظهار داشت:  اصلی‌ترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردمی است.

سالانه سرمایه‌ی زیادی در کشور و به ویژه در مرزهای شرقی و غربی صرف مقابله با ترانزیت مواد مخدر و مقابله و مبارزه با گروه‌هایی می‌شود که در این زمینه فعالیت دارند. عمده فعالیت و ترانزیت این ماده‌ی خانمانسوز توسط گروه‌های مسلح که در مرزهای شمال غرب و غرب کشور تحت لوای احقاق حقوق کردها، دمکراسی و … مستقر شده‌اند، به خارج ترانزیت می‌شود. حالا سؤالی که در اینجا پیش می‌آید اینست که ترانزیت موادمخدر چه ربطی به حقوق کردها، دمکراسی و … دارد؟

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی