- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

دستور بارزانی برای جلوگیری از کشمکش های حزبی در جبهەهای جنگ با داعش

دستور بارزانی برای جلوگیری از کشمکش های حزبی در جبهەهای جنگ با داعش

رئیس اقلیم کردستان عراق به تمامی نیروهای حاضر در جبهه های جنگ با گروه دولت اسلامی عراق و شام فرمان داد کە تنها پرچم اقلیم کردستان را برافرازند و از بکارگیری پرچم های حزبی بپرهیزند.

به گزارش کوردپاریز، مسعود بارزانی فرمانده کل نیروهای مسلح اقلیم کردستان با صدور بیانیه ای به نیروهای پیشمرگی که در جبهه های جنگ علیه داعش حضور دارند هشدار داد که به جز برافراشتن پرچم اقلیم کردستان عراق اجازه ندارند پرچم دیگری را به اهتزاز دربیاورند.

در این بیانیه اشاره شده است که در راستای پایبندی به اصول ملی و قوانین نظامی و بکارگیری توانایی های معنوی و سیاسی مردم و احزاب سیاسی اقلیم کردستان و همچنین پشتیبانی بیشتر از نیروهای پیشمرگ در جبهه های جنگ، فرمان داده شده که تنها یک پرچم به اهتزاز دربیاید.

بارزانی در فرمان خود تأکید کرده است که نیروهایی که در جبهه های جنگ علیه تروریست ها در حال نبرد هستند به هیچ عنوان اجازه ندارند به جز پرچم اقلیم  کردستان، پرچم دیگری را به اهتزاز دربیاورند در غیراینصورت مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

منشور بارزانی ممانعت از برافراشته شدن پرچم فرقه تروریستی پ ک ک است که با فرصت طلبی به میدان آمده و از آب گل آلود ماهی می گیرد.