سایز متن   /

ضبط ۱۰ محموله دام و فرآورده‌های دامی قاچاق در شهرستان سروآباد

کوردپاریز: مدیر شبکه دامپزشکی ‌سروآباد از کشف و ضبط ۱۰ مورد محموله دام و فرآورده‌های دامی قاچاق از ابتدای امسال در شهرستان سروآباد خبر داد.

هیوا انوری مدیر شبکه دامپزشکی سروآباد در این باره گفت: نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی یکی از وظایف اصلی شبکه دامپزشکی است، با توجه به مرزی بودن و اهمیت دو چندان منطقه تحت پوشش شهرستان سروآباد، شبکه دامپزشکی این شهرستان به ایجاد پست قرنطینه سیار دامی در محل ایست و بازرسی سروآباد اقدام کرده است.

وی گفت: کلیه  محموله های دام و فرآورده‌های خام دامی که از این شهرستان خارج و یا وارد می شوند، در این پست قرنطینه توسط بازرسان مرکز دامپزشکی بازرسی و کنترل خواهند شد.

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از۶۵۲ محموله دام و فرآورده‌های دامی توسط ضابطین این مرکز مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفته است.

وی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، تعداد ۱۰ مورد محموله دام و فرآورده‌های دامی فاسد و فاقد مجوز بهداشتی کشف و ضبط شده و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی صورت گرفته است.

انوری افزود: محموله های کشف شده شامل کله پاچه فاسد، ماهی فاسد، دام قاچاق و جگر و سنگدان فاسد مرغ بوده است.

به گفته وی طی ماه گذشته یک و نیم تن کله پاچه فاسد و غیر مجاز از یک وانت سایپا کشف و توسط ماموران این مرکز معدوم شد.

موضوع قاچاقاق یکی از موارد مشخص و معلومی است که هروقت از آن اسم برده می‌شود، بلافاصله بطور مستقیم یا غیرمستقیم پای گروهی خاص به میان می‌آید که به ارباب ترانزیت مواد مخدر و قاچاق در مرزهای شمال غرب و غرب کشور مشهور است. از دید این قاچاقچیان، فقط نفع شخصی و گروهی ارزشمند است و دیگر هیچ. لذا هیچ اهمیتی ندارد که کالای قاچاق شده چی هست و یا دارای چه کیفیتی است و یا حد قرار است چه کسانی آنرا مصرف و یا از آن استفاده کنند. چراکه جان آدمی نزد آنها بسیار ناچیز تر از این حرف‌هاست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی