- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

خیر بوکانی ۱۴۰۰مترزمین را به آموزش وپرورش شهرستان بوکان اهداء کرد

خیر بوکانی ۱۴۰۰مترزمین را به آموزش وپرورش شهرستان بوکان اهداء کرد

کوردپاریز/ خیر بوکانی ۱۴۰۰متر زمین با ارزش تقریبی بالغ بر۳ میلیارد ریال جهت احداث مدرسه به آموزش وپرورش شهرستان بوکان اهداء کرد.

“احمد رحمانی” رئیس آموزش و پرورش بوکان ضمن اعلام این خبر گفت: “حاج محمد بهرامی” یکی از نیکوکاران روستای “کهریزه سردار” ۱۴۰۰متر زمین با ارزش تقریبی بالغ بر۳ میلیارد ریال جهت احداث مدرسه به آموزش وپرورش شهرستان بوکان اهداء  کرده است.

رحمانی ضمن قدردانی از اقدام شایسته ونیکوکارانه این خیر خدادوست گفت: انشاءالله بزودی کلنگ احداث یک مدرسه ۶ کلاسه با همت بنیاد برکت در این زمین اهدایی طی مراسمی زده خواهد شد. رحمانی تصریح کرد: بسترسازی برای مشارکت وحضور فعال مردم وخیرین برای توسعه فضاهای آموزشی یکی از اولویت های اساسی آموزش وپرورش شهرستان بوکان در سال ۹۳ می باشد. به گفته رئیس آموزش و پرورش بوکان، روستای کهریزه سردار با داشتن تعداد ۱۲۰ نفر دانش آموز یکی از روستاهای مهاجر پذیر حومه شهرستان بوکان است که شدیدا نیاز به فضای آموزشی دارد .

از طرفی همچنین خیرینی را داریم که در فکر ارتقای فکری و فرهنگی جامعه و آینده‌ی آن هستند، از سوی دیگر تبلیغاتی را در دنیای رسانه و فضای مجازی داریم که برخی از گروههایی که خود را اپوزسیون می‌نامند، از فرزندان این مرز و بوم می‌خواهند که درس و مدرسه را کنار بگذارند و اسلحه بردارند. حال کدام عقل سلیمی است که این عمل نیک خیرین را مدنظر نداشته باشد و راه مشکی نابودی را در پیش بگیرد؟