سایز متن   /

دانشگاه علوم پزشکی کردستان جزو دانشگاه‌های برتر کشور است

رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج و شورای هماهنگی استان کردستان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان جزو دانشگاه‌‌های برتر کشور به ویژه در بحث انضباط مالی است.

بابک قطبی امروز در این باره اظهار داشت: در مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور که ۱۶ و ۱۷ ماه جاری با حضور رئیس قوه مقننه و وزیر بهداشت در تهران برگزار شد، مقام عالی وزارت بهداشت و درمان مبنی بر ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

به گفته رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج و شورای هماهنگی استان کردستان، عملکرد هر دستگاهی به سیاست‌ها و برنامه‌های مسئول آن دستگاه بستگی دارد که چگونه بتواند آن را در مسیر تعالی و پیشرفت و جلب رضایت جامعه مخاطب آن دستگاه قرار دهد.

وی اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با دارا بودن مدرک فوق تخصص در رشته جراحی زیبایی و ترمیمی جزو سرمایه‌های ارزشی استان است که عملکرد وی، مصداق بارز و گویای این حقیقت است.

قطبی خاطرنشان کرد: عملکرد ریاست دانشگاه پزشکی کردستان طی چند سال فعالیت وی به ویژه در طرح تحول نظام سلامت قابل تقدیر است به نحوی که مردم و مراجعین به مراکز درمانی و بهداشتی رضایت کامل از نحوه ارائه خدمات دارند و این در ارزیابی‌ها مشخص شده است.

وی تصریح کرد: کردستان تنها استان کشور است که براساس ارزیابی‌های وزارتخانه و خود شخص وزیر، دانشگاه علوم پزشکی آن دارای انضباط مالی بوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج و شورای هماهنگی استان کردستان، پرداخت طرح کارانه و نظام نوین پزشکان و پرسنل یکی از شاخصه‌های مهم انضباط مالی دانشگاه پزشکی کردستان است.

قطبی خاطرنشان کرد: در کردستان طرح کارانه و نظام نوین پزشکان و پرسنل خرداد ماه امسال هم پرداخت شده و این در حالی است که در استان‌های دیگر پرداخت این طرح تاخیری ۸ تا ۱۰ ماهه دارد.

وی در ادامه به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بحث تجهیزات بیمارستانی و درمانی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی مرکز «ام‌ آر آی»، تجهیز بیمارستان‌ها به دستگاه معدوم سازی به روش بهداشتی زباله‌های عفونی، راه‌اندازی و تجهیز مرکز ناباروری استان به بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تکنولوژی و استقرار پزشک متخصص مقیم در بیمارستان‌ها موید عملکرد خوب این دانشگاه در چند سال اخیر است.

قطبی یادآور شد: دقت در طرح تحول نظام سلامت و انضباط مالی در کردستان به نحوی است که اکنون هیچ بیماری برای تهیه موارد مورد نیاز درمانی، آزمایش و دارو به خارج از بیمارستان هدایت نمی‌شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج و شورای هماهنگی استان کردستان در پایان متذکر شد: در بررسی‌هایی که این سازمان به عنوان مدافع حقوق بیمار و پزشک در استان انجام داده است، افزایش رضایتمندی بیماران و پزشکان سطح استان قابل مشاهده است که این مسئله هم نتیجه انضباط مالی و نظارت دقیق بر هزینه‌ها و جلوگیری از اصراف بیت‌المال و اجرای دقیق طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان‌های کردستان است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی