سایز متن   /

کشف ۱۲۲ هزار نخ سیگار قاچاق در هنگ مرزی ارومیه

به گزارش کوردپاریز، سردار شهرام عباسی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ماموران هنگ مرزی ارومیه با تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی و غیر مجاز در چندین عملیات مختلف مرزی موفق شدند ۱۲۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی، ۹۰۲ راس احشام قاچاق و ۸۹۴ ثوب انواع البسه را کشف و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی تصریح کرد: دستگیری ۲۲ تبعه افغانی هنگام گذر از حوالی میله مرزی حوزه هنگ مرزی ارومیه از عملکرد مطلوب مرزبانان این هنگ در روزهای گذشته بوده است.

عباسی از کشف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت از مرزهای آذربایجان غربی خبر داد و گفت: قاچاق کالا ارزش پول کشور را می کاهد بنابراین لازم است برای برقراری امنیت و توسعه اقتصاد ملی کشور به طور همه جانبه با قاچاق و قاچاقچیان مبارزه کرد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: با تلاش ماموران مرزی در واحدهای مرزی، ۱۰ هزار و ۲۰۰ لیتر مواد سوختنی از قاچاقچیان و سودجویان اقتصادی کشف و ضبط شد.

آنچه زمینه را برای فعالیت این گروههای قاچاقچی مهیا کرده، حضور گروههای مسلح در مرزهاست که بعضاً خود را حامی مردم می‌خوانند و از سوی دیگر برای تک تک بار قاچاقچیان هم نرخ تعریف کرده‌اند که هرکدام از قاچاقچیان بنا به نوع، کیفیت و جنس باری که دارد، تعریف شده است. این خود یکی از عمده دلایل فعالیت پایدار قاچاقچیان و رکود اقتصادی در منطقه و در کل کشور است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی